Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Nå skal jeg slutte i praksis, og har tenkt å skrive et kort til kontaktsykepleieren min. Han har vært helt fantastisk, tatt meg med på mye og hatt ei stor tålmodighet og latt meg få trå til Vil skryte han opp i skyene, for skjønner at jeg har vært utrolig heldig med praksisen min i forhold til mange andre.Hva kan jeg skrive på kortet? er ikke flink til slike ting, så er helt grønn. Anonymous poster hash: d9aee...e87
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Takker for uvurderlig støtte, aksept og forståelse. Anonymous poster hash: ac78e...f32
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk for en lærerik og spennende praksis. Jeg setter stor pris på god veiledning og jeg har følt meg inkludert fra første dag. Jeg er veldig takknemmelig for alle opplevelsene og situasjonene jeg har opplevd her i denne praksisen. Takk for meg Hilsen fra ¤¤¤¤¤¤¤ Nå vet jeg ikke om alt dette stemmer for deg da.. men bare noen eksempler jeg ofte brukte på mine kort i praksis Anonymous poster hash: 6941c...015
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk for en lærerik og spennende praksis. Jeg setter stor pris på god veiledning og jeg har følt meg inkludert fra første dag. Jeg er veldig takknemmelig for alle opplevelsene og situasjonene jeg har opplevd her i denne praksisen. Takk for meg Hilsen fra ¤¤¤¤¤¤¤ Nå vet jeg ikke om alt dette stemmer for deg da.. men bare noen eksempler jeg ofte brukte på mine kort i praksis Anonymous poster hash: 6941c...015 Dette ble helt perfekt, blir til å stjele dette! Tusen, tusen takk! Anonymous poster hash: d9aee...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå