Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #51 Skrevet 28. oktober 2013 Stort hus med to utleiedeler. Har selv 5 soverom, to stuer, to bad, 3 boder, stor stue og stort kjøkken, vaskerom og en ganske grei yttergang. Trives utrolig godt i huset, men HATER byen (Bodø). Bor ganske sentralt til skole, barnehage, kjøpesenter ol, men flyttet hit på grunn av vi ville prøve noe nytt og mannen fikk et supert jobbtilbud. Men nå er vi snart på flyttefot "hjem" til Tromsø igjen, venter vel mest på at drømmehuset skal dukke opp Siden ingen av barna går på skole, kan vi flytte når som helt. Anonymous poster hash: 502a0...af3
Fruen i huset Skrevet 28. oktober 2013 #52 Skrevet 28. oktober 2013 Nybygd enebolig en times tid fra Oslo. Bor ganske sentralt, men litt langt å gå til butikker, desverre.. Bor innerst i blindvei, noe som er et STORT pluss! Trives godt, har gode naboer og et hjem vi liker.
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. oktober 2013 #53 Skrevet 29. oktober 2013 Bor i hvitt gammelt trehus på 160 kvm fra ca 1900. Leier ut ca 60kvm av disse. Skal bygge på 30kvm nå så jeg får 2 soverom til. Er 1 voksen og snart 2 små. Bor i by med 3 matbutikker innen 5 min gange. Lekepark rett over gata, lun, usjenert og inngjerdet hage med god plass til lek. 5 min å gå til stranden, 15 min å gå til byen. Elsker huset mitt!! Minus?? Vel, uthuset trenger oppussing. Og hagen må gjøres litt med. Håper pengene jeg låner ekstra til oppussing også rekker til å ordne ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå