SkyBaby Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Ifølge papirene skal jeg få mensen iløpet av en uke etter oppstart på nesespray... Nå har det gått en uke, ingen mensen men har mye murring i magen.. Noen som har opplevd det samme?
Evigoptimisten Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hei Skybaby Jeg opplevde at mensen uteble etter spraystart paa 2.ferskeforsok... Naa sitter jeg her gravid i uke 26 Ellers kan ogsaa mensen vaere forsinket pga spray, men haaper at det same skejr med deg som meg. Tvi tvi!
Lovise83 Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har fått mensen på spraydag 10 og 11 ved mine forsøk! Mensen blir ofte litt forsinka på spray! Ellesr skulle jeg ønske at mange fler var like heldige som deg evigoptimisten;-) lenge siden nå!stpr alt bra til? :-)
Evigoptimisten Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, er nok dessverre det som er mest vanlig at den bare blir noen dager forsinket Jeg er nok bare et klart bevis paa at det ikke finnes noe fast oppskrift paa denne IVF- karusellen, og at man ikke maa gi opp og miste troa. Selv om jeg var drittlei, og langt need til tider. Alt bra her Lovise Like overrasket hver morgen jeg vaakner og at det ikke er bare en drom, men at det er et faktum. Jeg folger litt med dere paa sidelinjen vettu. Er ikke saa aktiv paa andre forum, da det er saa mye pjatt, hehe. Man faar ting litt i perspektiv etter en saa lang vei aa gaa.. Jeg krysser fingrene for deg (og alle dere andre!!) og haaper at det blir mange fine julespirer innen jul Hold ut dere sterke damer!!!
Lovise83 Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Ja! Har jo såvidt vært innom andre forumsider her, og det er absolutt ikke det samme som hær! :-) åh:-) du må vertfall kose deg masse med graviditeten! :-) er deg vell undt:-)
SkyBaby Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2013 Så godt å høre at det ikke er uvanlig! Jeg kjenner det uroer meg litt... Masse murring i magen og oppblåst som en ballong men ingen mensen!! Arghh... Skal inn på samtale den 5 så håper noe har skjedd til da. Gratulerer som gravid!!!!! Juhu!!! Så spennende! Hvordan var forsøkene? Mye vondt?
Lovise83 Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Du vil ikke ta en test da for sikkerhetsskyld? :-)
Evigoptimisten Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Skybaby; Forsokene mine gikk stort sett greit. Sprayen satte meg fullstendig ut med kriblinger, hissig som fy og lite sovn. Sproyter ok, men uttaket mitt var veldig smertefullt. Det psykiske er det toffeste synes jeg! Gikk I terapi paa slutten jeg... anbefales 3 insemineringer = neg. 1 ferskforsok hvor jeg var nesten overstimulert. 22 egg = 1 neg fersk og 1 neg frys, resten (5) overlevde ikke opptining. Saa lurte jammen meg denne her lille spiren seg inn like etter spraystart... Masse lykke til med forsokene begge to Hold ut!! ps! ta en test for sikkerhetsskyld da Skybaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå