Gå til innhold

I hvilket trimester la du på deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: d0138...c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tredje. Da spratt vekta i været uten at jeg gjorde noenting for det. 

Skrevet

Var det vann/baby/morkake eller mye fett?

Anonymous poster hash: d0138...c2b

Skrevet

Mest vann. Det forsvant i alle fall fort av igjen. 

Skrevet

3

Anonymous poster hash: 8aacd...c75
Skrevet

Hele trimesteret :P gikk opp 20kg :/

Skrevet

2.trimester....

Fikk sjokk, for på første jordmorkontroll (uke 26) hadde jeg gått opp 12 kilo... Kunne fortsatt bruke mine vanlige jeans, så var ikke klar over at det var så gale... Er overvektig, så ikke bra å gå opp noe mer. Har derfor jobbet hardt for å holde vekten stabil resten av svangerskapet. Har fortsatt bare gått opp 12 kilo, og er nå i uke 32. Håper jeg greier å holde meg stabil ut svangerskapet, men alt jeg kan gjøre er å passe på hva og hvor mye jeg spiser. Kan ikke være særlig aktiv utover jobb pga bekkenløsning.

Anonymous poster hash: 3531c...5af

Skrevet

Første tett etterfulgt av tredje begge ganger.

Skrevet

Andre, uten tvil.

Anonymous poster hash: c06ca...34f
Skrevet

En kg hver mnd hele veien, altså ingen forskjell.

Skrevet

Tredje! Det var for det meste fett, for når jeg ser på bildene fra dåpen ser jeg fortsatt ut som en flodhest. Jeg som følte meg så slank.......

Skrevet

3. trimester. Mest vann. Reiste hjem fra barsel i mine vanlige dongeribukser.

Anonymous poster hash: bb137...df0
Skrevet

Denne gangen har jeg ikke gått opp noe, er halvveis i 3. Trimester. Eller har gått 3 kg ned.

Tidligere er det 2. Trimester jeg har gått opp mest. Sjeldent økt noe i 3. Trimester i det hele tatt.

Skrevet

3 trimester. Men det er mye vann!

Anonymous poster hash: abf53...155

Skrevet

5 trimester, kalt kosetiden etter barsel.. Latmannsliv med god mat og mye kos.. Vekten raste rett etter fødsel og 2 påfølgende mnd, etterpå er jeg nå blitt smellfeit. Det som kommer under graviditet er lett å bli kvitt, ikke gå i kosefella som meg etterpå..

Anonymous poster hash: 94f00...44c

Skrevet

Hadde hyperemisis Gravidarum og kastet opp til uke 24, så la på meg knappe 3 kg iløpet av de første 6 mnd. Smelte på 9 kg ekstra i 3. Trimestet for da stoppet jeg å spy!!!;P

Anonymous poster hash: daaac...ddc

Skrevet

La ikke på meg så mye og den lille vekten som kom var fordelt over alle trimestene

Anonymous poster hash: 8683e...ff5
Skrevet

Andre, men kun fordi det er det lengste. Kiloene kom jevnt og trutt gjennom hele svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...