Gå til innhold

Britax Two-Way

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne bilstolen? Trenger en bilstol til datteren vår på 16 måneder til bil nr.2. Vi kjører kun korte strekninger med denne bilen, til og fra barnehagen, evt til butikken osv. Bilen er en liten Ford Focus, så det er ikke all verdens plass. Eller er det noen som anbefaler en annen bilstol til denne bruken. Skal helst ikke være altfor dyr, da vi brukte mye på setet i nr.1 bil......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den i bil nr 2. Litt bratt i ryggen, men ellers eit godt sete.

Skrevet

vi har et slikt sete som sete nr 2. Har ikke noe negativt å si om det. Dattern sitter fint og det er enkelt å montere.

Skrevet

Vi brukte den på ferie. Den fungerer kjempebra for korte turer, tar ikke mye plass, og gutten vår satt godt og var fornøyd. Eneste negative er at den er så og si umulig å sove i.

Anonymous poster hash: 0839d...f32
Skrevet

Takk for svar! Høres bra ut. Hun skal jo ikke sove i dette setet. Da håper jeg bare det snart blir salg på det snart ;-)

Skrevet

Vi har det også i bil nr. 2, synes det gir litt for lite sidestøtte, og at det er bratt for et så litebarn som ditt. Guttungen her er 3 år, og nå synes jeg setet passer han.

Ville heller gått for Britax Hi Way :)

Skrevet

Bare positive erfaringer her også som sete nr 2.

Tar liten plass og enkelt å feste. Sittestillingen er som andre sier litt bratt, men så lenge man ikke skal ut på bilferie etc så går det fint :)

Anonymous poster hash: c7efd...7f2

Skrevet

Tror jeg tar en tur på Baby Shop og ser på det. Ser jo ut som om man kan justere sittevinkelen ifølge bruksanvisningen. ..

Skrevet

Tror jeg tar en tur på Baby Shop og ser på det. Ser jo ut som om man kan justere sittevinkelen ifølge bruksanvisningen. ..

Vi er forresten veldig fornøyd med setet. 2,5-åringen har brukt det siden han var rundt året og har sovet masse i det :)

Anonymous poster hash: a90d3...6dc

Skrevet

Vi har det. , veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: fa513...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...