Gå til innhold

Gnagsår inni magen av baby?

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg har så utrolig vondt et sted rett under huden inni magen min. Det er der rumpa til babyen ligger, under høyre ribben. Det føles som et forjævlig blåmerke som blir slått på gang på gang, og bare blir vondere. Når babyen rører på seg så spretter tårene her for det gjør sååå vondt!

Jeg har en teori om at jeg faktisk har fått sårhet av stumpen hans som gnager mot innsiden av livmora. Noen som har det likt? Har dere isåfall fått noen forklaring på hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092121-gnags%C3%A5r-inni-magen-av-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, jeg har så utrolig vondt et sted rett under huden inni magen min. Det er der rumpa til babyen ligger, under høyre ribben. Det føles som et forjævlig blåmerke som blir slått på gang på gang, og bare blir vondere. Når babyen rører på seg så spretter tårene her for det gjør sååå vondt!

Jeg har en teori om at jeg faktisk har fått sårhet av stumpen hans som gnager mot innsiden av livmora. Noen som har det likt? Har dere isåfall fått noen forklaring på hva det kan være?

Hvor langt er du på vei?

Har aldri hørt om gnagsår, men har hørt om de som får brukket ribbein .

Men da tror jeg at babyen må være ganske stor og sparke kraftig fra seg :)

Gladmor: straks 38 uker. Ribbeina er hele, heldigvis! :)

Jeg har vondt der rumpa til babyen gnager mot magen min liksom, det er hardt der hele tiden av baken hans. Når han beveger seg så kauker jeg, det er vanvittig vondt! Klarer knapt å gå enkelte dager. Det er akkurat som det heales litt i løpet av natten, for sårheten er ok om morgenen, det kjennes ja, men ikke på langt nær så sårt som etter en dag med aktivitet. Stakkars, det er ikke hans feil <3

Betryggende å vite at flere har det sånn, dere har min medfølelse!

Jeg hadde også gnagsår/blåmerk på innsiden av magen for noen uker siden. Dette var fordi den lille konstant skulle sparke akkurat der :-) Nå som det er blitt mye trangere om plassen, er det blitt mye bedre:-)

Anonymous poster hash: 8b621...0e2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...