bIomstre Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Kjære grillsessong, da er grillen pakket bort, og jeg vill takke så mye for alle de gode pølsene, for de utallige og kjempegode bakte potetene, for indrefilet, ytrefilet, spareribs og kylling på boks. Takk for laksesider, fiskepakker og stripete makrell, for sopp, bakte tomater, kål og maiskolber. Takk for sjokoladebabaner og eplesmuldrepai - Tusen takk for maten! Vi sees vel igjen rundt påske
ms.Pond Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Åh hjelpes meg Da jeg så overskriften din tenkte jeg umiddelbart at du også forsvant herfra. Så lettelsen var stor da det var grillsesongen som takket for seg. Nesten så jeg ønsker den god reise! Men ja, grillen vil bli savnet. Og antakelig gravd fram igjen rundt påsketider, når det begynner å dryppe fra takene og sola atter skinner i gårdsplassen. Jeg ser vi har samme tradisjoner rundt akkurat det Nam. Og glede over mange gode måltider som fortsatt skal lages
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Gaaad, jeg tenkte det samme som mama, og må si jeg pustet lettet ut her nå! Grill er godt ja, men jeg er så pinglete at jeg ikke tør drive på med denslags uten mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå