Gå til innhold

Ikeakjøkken! Bodbyn/laxarby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss nytt hus, og skal sette inn ny kjøkkeninnredning.

Kjøkkenet er ikke så stort, så det blir ikke så veldig stor innredning.

Jeg har lekt meg litt i kjøkkenplanleggeren til ikea, men blir ikke helt fornøyd med løsningene, men regner med det går seg til etter hvert som jeg tegner og flytter på ting.

Men siden ikea nå i år har kommet med en ny kjøkkenløsning så er jo alle de gamle frontene utgått eller kommer til å utgå.

Jeg har sett på frontene bodbyn og laxarby, så blir mest sannsynlig en av de.

Har prøvd å google litt etter bilder, men finner ikke så mange av de nye frontene.

Er det noen her inne som har bygd et av de to kjøkkentypene og har lyst til å sende meg noen bilder kanskje? :)

Ellers så blir jeg utrolig takknemmelig for alle tips og råd og nyttlige løsninger når det gjelder kjøkken av dere som har bygd ikea kjøkken her!! Regner med det er en del av dere som har kjøpt kjøkken derfra :)

Anonymous poster hash: 8ffd5...0f7

Fortsetter under...

Skrevet

Bodbyn kjøkken. Mangler en grå dekkside på skapet oppe på veggen på dette bilde.

post-661118-792704_thumb.jpg

Skrevet

Bodbyn kjøkken. Mangler en grå dekkside på skapet oppe på veggen på dette bilde.

Takk! Det var en fin løsning. Kan jeg spørre om hvor mye dere betalte for kjøkkenet?

HI

Skrevet (endret)

Takk! Det var en fin løsning. Kan jeg spørre om hvor mye dere betalte for kjøkkenet?

HI

Det er en kjøkken øy også som ikke er med på bilde. Hele kjøkkenet  med hvitevarer kjøleskap/frys, micro, ovn, platetopp og oppvaskmaskin kom på 58 000

Endret av Bøllefrød
Skrevet

HI

Det er en kjøkken øy også som ikke er med på bilde. Hele kjøkkenet  med hvitevarer kjøleskap/frys, micro, ovn, platetopp og oppvaskmaskin kom på 58 000

Takk for svar! :) Det var jo absolutt ikke så ille! Vårt er nok litt mindre i størrelse tror jeg, har havnet på litt over 50 000 i kjøkkenplanleggeren.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...