Skautrollet Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Tenker du på dyr som: sau ku gris høns/kylling geit hest kalkun kanin and div vilt fisk som mat?? spør av ren nysgjerrighet her
CaptainHindsight Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Det eneste jeg ser på som mat er fisk, fordi jeg har allergier og diverse som gjør det vanskelig å få i meg det jeg trenger fra andre steder.
Jallow B Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Kort fortalt, ja. Men jeg hater kjøttindustrien...dyr slaktes på bånd, og utrolig mange dyr blir slaktet til kjøtt, som senere bare blir kastet, dermed er det bortkastet energibruk av strøm, unødvendig slakting osv. Sånn sett elsker jeg mannen sitt hjemlands syn på det. Fisk er det eneste som kan gå under industri, og de fisker nok opp noen prosenter mer enn de selger. Alt annet av kjøtt må man som oftest til gårder for å kjøpe levende, og enten slakte selv, eller få det slaktet på stedet mens man venter.
Grusomme meg. Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Ikke hest og kanin, men resten ser jeg på som mat.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 For meg er ingen ting av det maT .Spiser bare fisk.Er vegetarianer- Anonymous poster hash: 79f33...79b
Von Hertelhofen Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 For meg er ingenting som har puls mat.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg spiser / har spist alt på lista di, og en del til. Som f eks marsvin, alpakka, frosk ++++ Alt er ikke like godt, men går i kategorien mat Anonymous poster hash: ee446...212
Modesty Blaise. Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Alt på den listen er mat. Hestebiff f.eks er jo kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå