Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 når man har null barnevakt med ungene og har hatt en tøff periode i forholdet nå nettopp rett etter fødselen til sistemann? Greia er at min mann slet lenge med depresjon mens jeg gikk gravid, noe han ikke fortalte meg, men et par kompiser. Etter at barnet ble født så ble det enda verre for ham og til slutt ble han betatt av en annen og bedro med meg henne for å få føle seg levende igjen oppi alt med babyskrik, nattevåk og andre utfordringer. Jeg tilga og vi jobber med forholdet og har det godt nå. Problemet er at vår dårlige periode skyldtes det at vi aldri finner på noe sammen utenfor hjemmet siden vi aldri har barnevakt og at han synes det sliter noe på forholdet. Alle andre i hans omgangskrets har avlastning med barna i ny og ne. Jeg har barn fra før på 100% og vi har et felles barn rett under året. Han driver med tidskrevende hobby og er ofte borte i helgene slik at jeg blir sittende alene hjemme med barna. Når det gjelder bursdager og merkedager til vennene hans så er det alltid han som drar siden jeg må være hjemme med barna. Jeg er fullstendig utslitt (har mild grad av ME i tillegg så tåler ikke så mye) og er dritlei av å bli degradert til bleieskiftarbeider. Samtidig som jeg prøver å holde huset i hevd, prioritere kjærestetid på kveldene, ta vare på utseendet og finne på ting med mannen etter leggetid. Sist gang jeg var ute var for over 1 år siden (før barnet ble født), og da dro vi hjem kl 23. Anonymous poster hash: a1125...c1f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Dere må jo bare sette av tid til hverandre, bare dere 2 tenker jeg da. Om dere ikke har familie som kan passe barna, så går det ann å leie inn barnevakt? Og være flinke til å ha kvalitetstid etter barna er i seng. Kanskje sette av en kveld i uka der dere ser film/spiser noe godt etc? Anonymous poster hash: a0278...cc8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Virker også som du med fordel kan gi mannen litt mer oppgaver i hjemme for å avlaste deg litt, og evt kutte ned tiden han bruker på hobbyen.. Anonymous poster hash: a0278...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå