Gå til innhold

ca 7-8 uker på vei, funnet hjerte på UL, nå friskt blod

Anbefalte innlegg

Var nettopp på do. Da kom det friskt blod på papiret. Har ingen smerter.

har åpen retur til shuset pga hyperemesis. Er det noe vits i å reise inn i morgen? Skal jeg vente å se an? Flere som har opplevd dette og at det har gått bra?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg opplevde dette i uke 15 med andremann. Fikk menssmerter, og brun utflod som endte i friskt blod i en dag. Dagen etter så vi et levende foster på UL. Foranliggende morkake var kanskje årsaken. Jeg vet ikke, og fikk heller ikke et konkret svar på det. 

Lykke til! Det trenger ikke være noe "farlig" i det hele tatt:) 

Har hyperemesis så ja, er ekstremt kvalm.

Hadde morkake foran med nr1, men blødde aldri.

Legen går jeg ikke til, de bare ber meg ta kontakt med sykehuset pga jeg allerede har vært innlagt to ganger.

Ringer føden i morgen og forhører meg...

takk :) betryggende svar! :)

Du kan jo alltids ringe sykehuset, men de kan jo ikke gjøre noe. Fødeavd/gynavd. kan ikke ta inn alle damer som blør i svangerskapet. Om du har mulighet bør du kanskje betale for en privat ultralyd.

Med nummer to fikk jeg en stor blødning, helt rødt i doskålen (!), men det gikk helt fint. Ringte føden og var ikke stort de fikk gjort, ble bedt om å se det an.

Anonymous poster hash: 81d6d...c30

hei. i helgen har det vært et helvete uten like her. måtte på sykehuset lørdag etter styrtblødning hjemme. fylte kanskje et halvt bind med friskt blod..så begynte jeg å blø brunt..som inntørket blod blanda med slim. både jeg og samboer var livredde. bare grein, for jeg var sikker på at det hadde gått galt. fikk ul på sykehuset på søndag...da sier plutselig legen..jeg ser foster med hjerteaktivitet. holdt på å få sjokk begge to vi..for vi trodde seriøst dette ikke kom til å gå bra. så fikk ny oppfølgingsultralyd om en uke. så ikke bekymre deg: ) LEGEN SA DET VAR HELT NORMALT..mange  blør i svangerskapet og det behøver ikke være farlig. så lykke til : ))

Anonymous poster hash: 81339...d7b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...