Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Har fått det for meg at mannen skal få adventskalender i gave som en del av bursdagsgaver. Skal ikke være dyre/kostbare ting. Til nå har jeg kommet til Marsipanpølser ( elsker de i 4pk. med sjokolade på. Tenkte en pølse hver lørdag og en hel pakke på julaften) Flaxlodd Treningshåndkle Sokker Boxer Energibarer (hvor får jeg kjøpt disse?) Deodorant Shampo Noen flere tips? Anonymous poster hash: c081b...2b2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg pakket inn gavene til kjærestens julekalender i går. Dette kjøpte jeg: - sokker - boxere - tskjorter - deo -dusjsåpe - flaxlodd -barberskum og høvel - sjokolader - massasjeolje + massasje av meg - middag og vin Anonymous poster hash: 4a21c...0a7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Gjentar suksessen fra i fjor. 24 flasker juleøl (0.33). Ingen like og alt fra alkoholfri til juleøl fra polet. Og nei han drikker ikke en hver kveld. Han samler opp og koser seg med i helgene. Anonymous poster hash: b39b8...cb9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 24 juleøl er en sabla god ide til enhver ølelsker. Anonymous poster hash: 7ccda...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå