Gå til innhold

Er jeg gravid? Eller lurer kroppen meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vil spå meg? Lurer på om jeg er gravid igjen, eller om det er kroppen min som lurer meg.. f: 040787

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Noen som vil spå meg? Lurer på om jeg er gravid igjen, eller om det er kroppen min som lurer meg.. f: 040787

takk for svar:)

hmmm. Jeg tror at du er gravid. Og at du er kommet lengre enn du tror.

Skrevet

tusen takk for svar:) jeg tok en test i går kveld og den var positiv! litt sjokk for å si det sånn:) ser du noe mer? jeg har hatt et forferdelig svangerskap bak meg så jeg tenker mye på det.. og en ganske traumatisk fødsel.. veldig takknemlig for svar:)

Skrevet

tusen takk for svar:) jeg tok en test i går kveld og den var positiv! litt sjokk for å si det sånn:) ser du noe mer? jeg har hatt et forferdelig svangerskap bak meg så jeg tenker mye på det.. og en ganske traumatisk fødsel.. veldig takknemlig for svar:)

Det vil bli lettere enn forrige gang. Og du vil få lyst på en baby til, kjapt etter fødsel ;)

Gratulerer så mye :)

Skrevet

da krysser vi fingrene for det:) en baby til? oi oi, ja da skal jeg ha en lett fødsel for å ville det ja;) tror du at du kan se kjønn?

Skrevet

da krysser vi fingrene for det:) en baby til? oi oi, ja da skal jeg ha en lett fødsel for å ville det ja;) tror du at du kan se kjønn?

gutt, så jente ;)

Skrevet

gøy gøy gøy ! da venter jeg i spenning g for dette hadde jeg ik trodd. kan du se noe mer rundt fødsel takk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...