Stella&My+2 Skrevet 27. oktober 2013 #26 Skrevet 27. oktober 2013 Anonym bruker, on 27 Oct 2013 - 18:36, said: Stella&My+2, on 27 Oct 2013 - 15:54, said: Har du sjekket deg for matintoleranser? Kjenner meg igjen i mye av det du skriver,- vært gjennom ALT av undersøkelser via fastlegen, men ingen ting galt i deres øyne. Har også prøvd healing, naprapat, kiropraktor mm uten resultat. Fant til slutt ut at jeg hadde lekk tarm via Røa Alternative Medisin, og utredes nå for ulike ting jeg reagerer på. Ville bestilt en time hos Balderklinikken,- de er leger som tenker bredt, alternativt og helhetlig!!!! Se: http://din-helse.no/?page_id=15 Helt sykt! Jeg har mange av disse symptomene!!!! Dette skal jeg ta med til legen førstkommende uke! Hilsen HI Tusen takk! Anonymous poster hash: 7df5d...3cd Send meg en pm. Lekk tarm kan jeg MYE om, så dette kan jeg hjelpe deg med Interessant Postman Pat! Hører gjerne om dine erfaringer! Står midt oppi utredningen selv, og har stor tro på at kosten kan gjøre meg frisk. Vet du om lekk tarm kan "repareres" mens du er gravid? Fikk først en "hestekur" hos den alternative behandleren, som jeg uten tvil hadde kjørt på med dersom jeg ikke var gravid. Gikk derfor over til Balderklinikken da jeg føler meg litt tryggere ivaretatt mht graviditeten da de er leger. Blodprøvesvarene mine viser heldigvis at jeg ligger innenfor referanseomrpdet når det kommer til mineraler og vitaminer, så baby får det hun/han trenger...verre med moren som svimer rundt;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #27 Skrevet 27. oktober 2013 Du burde virkelig prøve LDN! sjekk ldn.no og bli medlem på Facebooksiden ldnnorge! Det finnes håp! Jeg kjenner meg så godt igjen i din beskrivelse. Mirakelmedesin! Uten bivirkninger. Gå til en privat lege for resept! Eneste grunnen til at denne medesinen ikke blir omtalt som verdenssensasjon er at patenten har gått ut, så legemiddelindustrien ikke tjener penger på den. Anonymous poster hash: 9e41b...599 Lurer på om ikke det var medisinen psykologen mente jeg kunne prøve sist samtale? Må høre med henne igjen på onsdag! HI Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #28 Skrevet 27. oktober 2013 Har du tatt ALLE prøver rundt stoffskifte? Anti-TPO f.eks? Noen ganger kan det være stoffskiftet selv om de prøvene man bruker til å påvise stoffskiftesykdommer er innenfor normalen. Hos meg er Anti-TPO veldig høyt, og de lærde strides om man da skal ta stoffskiftemedisin selv om de andre prøvene er "OK". For noen er "OK" alikevel for høyt eller lavt, fordi det er individuelt. Har du forresten lest Magasinet fra i går? Ang hypersensibilitet? Kanskje du er en av "oss" - det er det veldig få leger som har kunnskap om, men det kan faktisk gi de symptomene du beskriver.... Ellers har jeg også hørt mye bra om Balderklinikken. Lykke til! :-) Anonymous poster hash: 278fc...b83 Har fått beskjed om at stoffskifte er som det skal. HI Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #29 Skrevet 27. oktober 2013 Har du sjekket om du har høysensitiv personlighet? Anonymous poster hash: 21e28...9f8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #30 Skrevet 27. oktober 2013 Har du sjekket om du har høysensitiv personlighet? Anonymous poster hash: 21e28...9f8 Det må jeg Google... ikke hørt om før... HI Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #31 Skrevet 27. oktober 2013 Har du sjekket om du har høysensitiv personlighet? Anonymous poster hash: 21e28...9f8 Det må jeg Google... ikke hørt om før... HI Anonymous poster hash: 7df5d...3cd Skårte høyt på en test i Tara på høysensitivitet. Men det kan jo hende det er fordi jeg er så dårlig som jeg er nå....? hi Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #32 Skrevet 27. oktober 2013 Utrolig skremmende å lese om seg selv her inne, spesielt når det er noen andre som har skrevet det! Jeg har det sånn som deg, men i perioder er jeg bedre. Jeg har ikke vært syk så lenge som deg eller og har hatt en utrolig tafatt lege som ikke har tatt meg på alvor før nå. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å prøve å ta med deg noen råd fra psykologen ang måte å leve på og prøve å jobbe med skuffelsen over å ha blitt slik. Det har hjulpet meg å akseptere at NÅ er jeg sånn, jeg håper jeg at en dag skal jeg bli meg selv igjen. Jeg har også tenkt på å gå ifra mannen min, hvorfor ialledager skal han ville være gift med et dråg som kunn ligger på sofaen?? Mannen min er som akkurat som din, heldigvis, så han vil fortsatt ha meg! Tusen takk for at du skrev denne tråden, jeg googler alt som står her av diagnoser og tips fordi jeg vet ikke hvilken vei jeg skal peke den nye legen min! Sender deg en god klem og håper at du snart får svar på hva som feiler deg! Mange klemmer!! Anonymous poster hash: 585f6...b15
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #33 Skrevet 27. oktober 2013 Ble du undersøkt for kyssesyken? MANGE leger sjekker ikke voksne mennesker for dette fordi dette er en typisk "tenåringssykdom" og hvor 95 % av befolkningen er immune. Jeg hadde en oppvakt lege som testet meg for det for ett år siden. Jeg er fortsatt ikke frisk. Aner ikke hva jeg gjør når sykepengene snart går ut og jeg må over på aap. Det er også mange som ender med ME etter en virussykdom som f.eks. kyssesyken. Jeg har heller ikke noe energi.... Helt jævlig, og jeg har også tre små barn... Anonymous poster hash: 8abfe...963
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #34 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg var på god vei til å ha det slik, men jeg "visste" at det var lavt stoffskifte og struma pga mye av det i familien. Fastlege og lege på Volvat såg kun på blodprøver og de var innenfor det omdiskuterte normalområdet. Jeg ba om henvisning til Vågen Spesialistsenter og Dr. Pål Holm som ikke ser blindt på blodprøver. Han såg på symptomer og familiehistorikk og jeg fikk prøvebehandling med Levaxin i lave doser. Dette hjalp meg utrolig mye og veldig raskt! Blodprøvene mine som var innenfor normalen var utenfor optimalen, og nå når de er innenfor optimalen er jeg smertefri, har energi hele dagen og får ikke svi ved det minste sprell. Karpaltunnelsyndromet mitt forsvant på to uker. Ansikt, hender, føtter og knær mistet raskt mye "væske"/hevelse. Symptomene til stoffskiftesykdommer kan variere fra person til person og det er en snikende sykdom som er vanlig, men som leger ofte kan minimalt om. Les Per Egil Hegge sin bok om hypotyreose - Og så må du ikke stille noen spørsmål - den er å finne gratis på nettet og er veldig god lesning. Anonymous poster hash: 4b647...376
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #35 Skrevet 28. oktober 2013 Me..., be om plass på Aker. Jeg råder deg virkelig til å få den diagnosen om du kan være innenfor Canada kriteriene. Det vil gi deg tid til å søke andre løsninger. Ellers vil du peses av nav til du går på en psykisk smell i tillegg, om du er uheldig... Anonymous poster hash: 09de3...75e
Postman Pat Skrevet 28. oktober 2013 #36 Skrevet 28. oktober 2013 Stella&My+2, on 27 Oct 2013 - 19:33, said: Postman Pat, on 27 Oct 2013 - 18:53, said: Anonym bruker, on 27 Oct 2013 - 18:36, said:Anonym bruker, on 27 Oct 2013 - 18:36, said: Stella&My+2, on 27 Oct 2013 - 15:54, said:Stella&My+2, on 27 Oct 2013 - 15:54, said: Har du sjekket deg for matintoleranser? Kjenner meg igjen i mye av det du skriver,- vært gjennom ALT av undersøkelser via fastlegen, men ingen ting galt i deres øyne. Har også prøvd healing, naprapat, kiropraktor mm uten resultat. Fant til slutt ut at jeg hadde lekk tarm via Røa Alternative Medisin, og utredes nå for ulike ting jeg reagerer på. Ville bestilt en time hos Balderklinikken,- de er leger som tenker bredt, alternativt og helhetlig!!!! Se: http://din-helse.no/?page_id=15 Helt sykt! Jeg har mange av disse symptomene!!!! Dette skal jeg ta med til legen førstkommende uke! Hilsen HI Tusen takk! Anonymous poster hash: 7df5d...3cd Send meg en pm. Lekk tarm kan jeg MYE om, så dette kan jeg hjelpe deg med Interessant Postman Pat! Hører gjerne om dine erfaringer! Står midt oppi utredningen selv, og har stor tro på at kosten kan gjøre meg frisk. Vet du om lekk tarm kan "repareres" mens du er gravid? Fikk først en "hestekur" hos den alternative behandleren, som jeg uten tvil hadde kjørt på med dersom jeg ikke var gravid. Gikk derfor over til Balderklinikken da jeg føler meg litt tryggere ivaretatt mht graviditeten da de er leger. Blodprøvesvarene mine viser heldigvis at jeg ligger innenfor referanseomrpdet når det kommer til mineraler og vitaminer, så baby får det hun/han trenger...verre med moren som svimer rundt;-) Du kan fint spise deg frisk mens du er gravid. Har også vært hos Balderklinikken og fått god hjelp, men det var først da vi fikk hjelp med riktig kost at han (sønnen min) ble frisk. Han ble forøvrig frisk fra to medfødte og livsvarige sykdommer. Helt uten bruk av medisiner. I dag spiser han helt normalt, men vi passer på at han får i seg riktig mat slik at han ikke blir syk igjen. Lekk tarm er årsaken til mye sykdom, det er vanskelig å bli kvitt og ikke minst: Norske leger har ikke peiling
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #37 Skrevet 29. oktober 2013 Utrolig skremmende å lese om seg selv her inne, spesielt når det er noen andre som har skrevet det! Jeg har det sånn som deg, men i perioder er jeg bedre. Jeg har ikke vært syk så lenge som deg eller og har hatt en utrolig tafatt lege som ikke har tatt meg på alvor før nå. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å prøve å ta med deg noen råd fra psykologen ang måte å leve på og prøve å jobbe med skuffelsen over å ha blitt slik. Det har hjulpet meg å akseptere at NÅ er jeg sånn, jeg håper jeg at en dag skal jeg bli meg selv igjen. Jeg har også tenkt på å gå ifra mannen min, hvorfor ialledager skal han ville være gift med et dråg som kunn ligger på sofaen?? Mannen min er som akkurat som din, heldigvis, så han vil fortsatt ha meg! Tusen takk for at du skrev denne tråden, jeg googler alt som står her av diagnoser og tips fordi jeg vet ikke hvilken vei jeg skal peke den nye legen min! Sender deg en god klem og håper at du snart får svar på hva som feiler deg! Mange klemmer!! Anonymous poster hash: 585f6...b15 SÅ trist at du også har det slik som jeg Jeg prøver akseptere det, gjør det noen dager, men så griper samvittigheten meg, føler at jeg burde gjort ditt og datt - i allefall jobbe Og så synes jeg det er så flaut overfor andre. Om jeg ikke blir frisk, og jeg mister jobben (etter og hatt permisjon i 1 år), så tror jeg det kan bli en smule befriende og ikke ha en jobb og stå til "ansvar for". De ringer jo av og til og lurer på når jeg kommer tilbake, da blir jo jeg helt "ødelagt" Jobber du opp i dette? Legene jeg har kontakt med nå mener jeg jobbet for lenge... jeg har vært så sliten og bare tenkt jeg måtte ta meg sammen - skjerpe meg og ikke være så lat. Mulig derfor jeg har truffet veggen helt nå. Er som et punktert dekk! Er så glad for alle svarene jeg har fått her inne nå. Tusen hjertelig takk! HI Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #38 Skrevet 29. oktober 2013 Me..., be om plass på Aker. Jeg råder deg virkelig til å få den diagnosen om du kan være innenfor Canada kriteriene. Det vil gi deg tid til å søke andre løsninger. Ellers vil du peses av nav til du går på en psykisk smell i tillegg, om du er uheldig... Anonymous poster hash: 09de3...75e HI her, hva mener du "gå på en smell" i forhold til Nav? De har gitt meg 1 år på AAP. Jeg ba om 6 mnd... men fikk 1 år... SKal utredes på klinikk på Sørlandet på nyåret. Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #39 Skrevet 29. oktober 2013 Ble du undersøkt for kyssesyken? MANGE leger sjekker ikke voksne mennesker for dette fordi dette er en typisk "tenåringssykdom" og hvor 95 % av befolkningen er immune. Jeg hadde en oppvakt lege som testet meg for det for ett år siden. Jeg er fortsatt ikke frisk. Aner ikke hva jeg gjør når sykepengene snart går ut og jeg må over på aap. Det er også mange som ender med ME etter en virussykdom som f.eks. kyssesyken. Jeg har heller ikke noe energi.... Helt jævlig, og jeg har også tre små barn... Anonymous poster hash: 8abfe...963 Ja, jeg er sjekket for det. Men takk for tips. Anonymous poster hash: 7df5d...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå