Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Endring av klokken gjør du på profilen din.

Gå inn på rediger profil og sett den en time tilbake. :)

Jeg kan ikke det. Etter omleggingen kan jeg bare se halve profilbildet mitt og boksen ved siden av med "hva tenker du på?" Alt under det kan jeg ikke se

Anonymous poster hash: 511e2...190

Annonse

Seriøst er det virkelig så tungvindt å gå inn på sin egen profil og endre på dette under innstillinger? Det er jo gjort på null komma niks.

Anonymous poster hash: 84860...6ce

Hvor da, jeg skjønner virkelig ikke hvor jeg skal gjøre det. Går inn på profilen, men hvor?

Men selvfølgelig burde det ikke være nødvendig at hver bruker gjør det selv

Seriøst er det virkelig så tungvindt å gå inn på sin egen profil og endre på dette under innstillinger? Det er jo gjort på null komma niks.

Hvor da, jeg skjønner virkelig ikke hvor jeg skal gjøre det. Går inn på profilen, men hvor?

Hei

Når du kommet inn på profilen din så trykker du der det står "kontrollpanel", så kommer du til "kontoinnstillinger", når du trykker på den finner du en rute hvor det står

"Tidssone ( GMT+1:00 timer) Brussels, Copenhagen, Oslo, Madrid, Paris..." La det stå på dette. Nedenfor der igjenn finner du en rute hvor det står "Korrigering av sommertid", Hake for den ruten så har du stilt klokken tilbake. Håper dette er til hjelp :) 

Mvh Cat.68

brukermoderator.

Hei

Når du kommet inn på profilen din så trykker du der det står "kontrollpanel", så kommer du til "kontoinnstillinger", når du trykker på den finner du en rute hvor det står

"Tidssone ( GMT+1:00 timer) Brussels, Copenhagen, Oslo, Madrid, Paris..." La det stå på dette. Nedenfor der igjenn finner du en rute hvor det står "Korrigering av sommertid", Hake for den ruten så har du stilt klokken tilbake. Håper dette er til hjelp :) 

Mvh Cat.68

brukermoderator.

Takk for hjelpsomt svar   :)  Dafår jeg se om det hjalp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...