Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hva slags klær hadde dere på dere i dåpen/navnefesten til barnet deres? Og hvilke farger er ok å bruke? Hadde bunad forrige gang, men synes egentlig det er så traust så det utgår denne gangen. Anonymous poster hash: 44de2...fc0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Hadde bunad første gang. Andre gang var jeg enda så feit etter fødsel (jenta var bare 3 uker), så jeg gikk i en rød og svart kjole. Er ikke noen farger som ikke er greit i mine øyne, og ikke som jeg har hørt om heller. Anonymous poster hash: ca03d...7e3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Har stort sett bare svarte og røde kjoler faktisk, så var litt derfor jeg lurte :-D Men da regner jeg med at reglene for bryllup ikke gjelder for dåp/navnefest da :-) Hadde bunad første gang. Andre gang var jeg enda så feit etter fødsel (jenta var bare 3 uker), så jeg gikk i en rød og svart kjole. Er ikke noen farger som ikke er greit i mine øyne, og ikke som jeg har hørt om heller. Anonymous poster hash: ca03d...7e3 Anonymous poster hash: 44de2...fc0
DramaMama Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde gul kjole i dåpen, kom ikke inn i bunaden. Synes ikke mørke farger og voldsomme mønster passer i dåp. Heller ikke korte og veldig utringede kjoler. Synes man bør dekke skuldrene i kirken. Rød kjole høres fint ut. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå