Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnene:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Noel synes jeg er fint. Synes det passer like godt som guttenavn og jentenavn (Noelle).

Milo er jeg ikke så glad i.Det er egentlig ganske søtt, men likevel er det noe ved det jeg ikke liker... Men kanskje bare meg.

Milan er jeg usikker på hvordan jeg skal uttale, men synes både MIL-ann og MI-lan er ok navn, men ikke spesielt fine.

Theo er også helt ok, men ikke en av mine favoritter.

Men for all del, helt greie navn alle sammen, bare ikke helt min smak (bortsett fra det første).

Annonse

Jeg liker Noel og Milo.

Sliter selv med å finne guttenavn! Nå vet ikke vi kjønn enda, men har jentenavnet klart. Guttenavn blir vi ikke enige om. Jeg liker best litt spesielle navn, mens samboeren min liker tradisjonelle norske navn som feks. Andreas. Mens jeg har sååå lyst på Noah! Eller Noel, Oliver, Elliott.. Blæ.. det skal ikke være lett!

Theo- Klart best! Helt ok. Dillete og barnslig.

Noel- Veldig feminint, minner om jentenavnet Noelle. 

Milo - Vaskemiddel! Vær snill og ikke kall sønnen din dette!

Milan - Fotball.. Ikke fint, og veldig feminint!

Tullete navn! 

Hva med Theodor? Flott :)

• 2 uker senere...
Gjest babyplusme

Kan ikkje dy meg, må få sagt at Chrisander er det styggeste navnet eg har hørt. Foreslår olander eller oleander hvis ein skal ha den type navn.

Synes det er et greit navn jeg, men hver sin smak. Er vel like godt at ikke alle liker det samme

Gjest babyplusme

Veldig greit at folk ikkje liker det samme. Men ei plass går grensa ;) står fullt og heilt på utsagnet mitt om Chrisander. Grusomt og harry. Reknar med det er stort sett veldig unge mødre som ville brukt det.

Det går selvfølgelig grenser,  men jeg synes det er et greit navn og langt i fra grusomt.  Tviler på at grensen går på Chrisander.. men du får nå mene akkurat det du vil ;) Er vel helst yngre som ville brukt det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...