Gå til innhold

ja da har jeg fått det som kalles pica da....på noe ikke spiselig!

Anbefalte innlegg

svamp faktisk! :blink:

ja...svamp...sånn billig skrubbesvamp. Yeah..

og spesielt arbeidssvampen til sambo. de rene selfølgelig!

å herregud den ser så myk og god ut å spise.

jeg har så lyst på svamp!

herregud, er det mulig liksom.... <_<

Fortsetter under...

Hehe :) Friskt!

Jeg har så lyst å sitte i rå parkeringskjeller som oser fuktig betong, og gnage på betong og kritt mens jeg sitter der.

kjeller her også ;)

Og knaske på grus! Er litt vittig å kjøre forbi anleggsanlegg her i nærheten for jeg ser de digre grushaugene og begynner (HELT SERIØST) å sigle!! 

Knasker isbiter for ikke å gi etter for fristelsen :P

hehe, håper du ikke gir etter for fristelsen :) Det blir sikkert morsomt å teste ut om det fortsatt frister etter fødselen, da... ;-)

nei jeg prøver hard å la være, men det er veldig vanskelig når jeg vasker med svampen!

jeg må innrømme at jeg har smakt og det var seriøst godt :wacko:

men jeg har ikke spist mer altså, jeg lover :P ikke akkurat bra å spise svamper liksom :huh:

men det er sånn at jeg får vann i munnen altså...det er jævlig ille....flaut! :ph34r:

Annonse

Hehe :) Friskt!

Jeg har så lyst å sitte i rå parkeringskjeller som oser fuktig betong, og gnage på betong og kritt mens jeg sitter der.

kjeller her også ;)

Og knaske på grus! Er litt vittig å kjøre forbi anleggsanlegg her i nærheten for jeg ser de digre grushaugene og begynner (HELT SERIØST) å sigle!! 

Knasker isbiter for ikke å gi etter for fristelsen :P

hehe! :)  kanskje vi 3 skal møtes i en forlatt mørk kjeller, så dere kan spise betong,kritt og grus og så tar jeg med meg svampene mine så kan vi sitte der i fred og ro å være gærne gravide kjærringer og ete uten at noen ser oss :P

Endret av hønemor0408

Høres jo godt ut å suge på svampen, da. Så lenge den er ren. Kjenner jeg er tørst!

hehe! :) jeg vil ikke suge på den, jeg vil spise den! men den må være våt da...da ser den ekstra god ut. :rolleyes:

herregud....

ååh, her er det isbiter denne gang også. og som vanlig lukten av rå kjeller! kom på besøk til venninna mi her om dagen og de har råkjeller så i oppgangen lukter det sååå godt. hadde ikke lyst til å gå derifra jeg. tenk å bare få sitte der i trappa og lukte og knaske isbiter samtidig <3 mmmm.. må hente meg flere isbiter jeg nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...