Fisken123 Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er relativt ny her inne, har visst hatt konto her en god stund uten å egentlig ha tenk over det.. Er prøverdagbok på Kvinneguiden også, og der heter jeg Fionel. Jeg og mannen har prøvd i 16 mnd nå, vært igjennom 2 spontanaborter og en runde pergo. Pergo kuren funket sist jeg prøvde den, og vi ble gravide noen mnd etterpå. Men da mistet vi igjen, stabil syklus mnd etter spontanabort nr 2, men nå fant kroppen ut at den ville tulle igjen, så nå er det 2 uker sisten tanta skulle vært her.. Men hun kommer visst ikke. Har mye symptomer på graviditet, men testene er og blir negative, så er nok bare fantomsymptomer. Fant denne siden her nå nettopp og bestemt meg for å bli aktiv her inne, da det er flere i samme båt og vi sammen skal få det til! I natt fikk jeg mms av bestevennina mi med positiv test i hånden, de har prøvd en mnd.. og det gjorde fryktelig vondt.. Men sånn er det vel, alle kan ikke få alt? (vet ikke om det er her man skal "presentere" seg selv eller ikke.. Dere får si ifra om det er feil sted
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Velkommen hit! Vi er mange her inne som kan dele våre erfaringer om det du går igjennom. Selv har jeg og mannen vært prøvere i 3 år og, så vet hvor "kjipt" det er at gode venninner blir gravide selv uten å ha prøvd lenge/ i det hele tatt. Håper du finner noen gode tråder å bli med i. Under "bli gravid" finner du mange flotte damer som prøver å få barn, så vil anbefale deg å titte der lykke til med prøvingen og håper spiren sitter snart! Anonymous poster hash: 3cdf8...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå