Gå til innhold

Når stabiliserer syklusen seg?

Lisse_01

Anbefalte innlegg

Fikk mensen tilbake for 5 mnd siden. Har ikke hatt mensen på 2 mnd nå. Tar det lang tid?

Begynner å tenke om jeg kan være gravid osv. Har jo gått på cerazette, så er garantert ikke det. Har hatt menssmerter i over 1 uke nå.

Når stabiliserer det seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første året etter jeg fikk jenta mi hadde jeg mensen ca annenhver mnd.. fikk mensen tilbake ti uker etter fødsel. Og så ble jeg gravid igjen så vet ikke om den skulle ha stabilisert seg innen nå.. :P

Anonymous poster hash: 342ec...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Lisse hvordan går det? Jeg er små stresset. Alltid hatt regelmessig mens etter første mens etter fødsel. Fått den tilbake når barna har vært 10-12 mnd. Nå ble barnet 14 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Og nå har det gått 37 dager. Er jeg gravid igjen eller ikke. Fikk negativ test for 4 dager siden.

Anonymous poster hash: ea971...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisse hvordan går det? Jeg er små stresset. Alltid hatt regelmessig mens etter første mens etter fødsel. Fått den tilbake når barna har vært 10-12 mnd. Nå ble barnet 14 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Og nå har det gått 37 dager. Er jeg gravid igjen eller ikke. Fikk negativ test for 4 dager siden.

Anonymous poster hash: ea971...c6a

Hei. Jeg tok en graviditetstest etter noen dager. Den var negativ. Så en uke etter det kom mensen. Syklusen var bare ustabil :)

Hvis testen din var negativ, skal du se at den snart kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...