Lisse_01 Skrevet 27. oktober 2013 #1 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fikk mensen tilbake for 5 mnd siden. Har ikke hatt mensen på 2 mnd nå. Tar det lang tid? Begynner å tenke om jeg kan være gravid osv. Har jo gått på cerazette, så er garantert ikke det. Har hatt menssmerter i over 1 uke nå. Når stabiliserer det seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Del Skrevet 27. oktober 2013 Første året etter jeg fikk jenta mi hadde jeg mensen ca annenhver mnd.. fikk mensen tilbake ti uker etter fødsel. Og så ble jeg gravid igjen så vet ikke om den skulle ha stabilisert seg innen nå.. Anonymous poster hash: 342ec...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Del Skrevet 18. november 2013 Lisse hvordan går det? Jeg er små stresset. Alltid hatt regelmessig mens etter første mens etter fødsel. Fått den tilbake når barna har vært 10-12 mnd. Nå ble barnet 14 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Og nå har det gått 37 dager. Er jeg gravid igjen eller ikke. Fikk negativ test for 4 dager siden. Anonymous poster hash: ea971...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 18. november 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2013 Lisse hvordan går det? Jeg er små stresset. Alltid hatt regelmessig mens etter første mens etter fødsel. Fått den tilbake når barna har vært 10-12 mnd. Nå ble barnet 14 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Og nå har det gått 37 dager. Er jeg gravid igjen eller ikke. Fikk negativ test for 4 dager siden. Anonymous poster hash: ea971...c6a Hei. Jeg tok en graviditetstest etter noen dager. Den var negativ. Så en uke etter det kom mensen. Syklusen var bare ustabil Hvis testen din var negativ, skal du se at den snart kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå