<3Miinsiin<3 Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 i 2008 fikk vi en liten baby, neste baby kom i 2010 og siste baby kom i 2012, og da følte vi at nå var vi ferdige, tre barn tett i tett! Problemet er at jeg nok ikke har vert så flink til å ta pillen min denne måneden, jeg har vel totalt tatt den 10 ganger :/ Har hatt det veldig travelt og den har rett å slett gått i glemmeboken flere dager på rad. Når minsten var ett år så fikk jeg igjen mensen for første gang, blødde så i tre- fire dager. etter en mnd så kom ikke mensen tilbake så jeg tok en test som var negativ, men mensen uteble så tok en ny som også var negativ ca en uke etter der igjen. nå er det snart to mnd siden jeg hadde mensen og er litt redd jeg er gravid ( vil vente litt til med å ta testen på ny, da jeg kan ha blitt gravid etter sist test?) Men problemet er at jeg er ganske redd....Vist jeg venter barn nummer tre, vil kroppen min tåle å være gravid igjen, så tett etter nr 3?? Jeg har vert mye plaget med åreknuter i underlivet og på beina under de andre svangerskapene.Er det rettferdigt overfor de andre tre barna mine å bli gravid igjen??Abort er uansett uaktuelt, men dere kjære fire eller flerebarnsmødre, hvordan klarer dere hverdagen?? Tips?? Er det stooor forskjell på å ha tre og fire barn (untatt praktiske forskjeller som større bil o.l??)
LillefrøNr4 Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 heeei! jeg går gravid med nr 4! blir fire på 9 år for vår del, men med tanken på åreknuter, så har jeg fått det når jeg hr vært gravid også. opererte bort de på den ene foten også, men har ikke fått nye åreknuter dete svangerskapet. har også en nedentil den har dempet seg for min del nå på slutten av svangerskaper (er i uke 32) dette kommer til å gå bra ska du se. tror så absolutt ikke at det blir noen forandring fra tre til fire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå