Kathrine. Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 som folk bruker å dele på facebook? (altså kva har dere gjort idag som er verdt å nevne) Og har dere eller har dere ikkje delt det på facebook? Inspirert av ho som skreiv at eg kunne dele pannekaka-frokosten på facebook. Eg har ikkje delt noke idag.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Nope! Har i grunnen ikke det. Sovet lenge? :-P Anonymous poster hash: 7bb13...ff9
Serepta Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Ikke noe å dele på fb. Men ryddet i skuffer og skap og vasket hus.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Vel, jeg har spist, drukket, bæsja, gjort rent, levert en skoleoppgave, kost meg med mini. Al sammen er vel like relevant som det mine facebookvenner drar frem. Tenker løpe en tur og, men det bøtter ned som bare det. God søndag! Anonymous poster hash: d555b...3dd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Lite eller stort? Har tissa, men ikke bæsja. Deler sjelden toalettvanene mine på FB Anonymous poster hash: becb2...ef4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er småsyk, har sovet dårlig, har vært litt forvirret av omstillingen til vintertid, har ryddet og vasket, hviler nå på sofaen og planlegger en god middag i dag. Dette hadde vel vært nok til opptil ti statusoppdateringer for enkelte av mine fb-venner, men det er ikke noe jeg deler siden jeg tror ingen andre egentlig interesserer seg for det. Anonymous poster hash: 18112...87f
Mandala Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har spist kyllingfajitas som en blanding av frokost og lunsj. Ble nettopp ferdig med siste tygg nå. Ikke delt det på facebook, men sendt en snap til en venninne *litt småflau nå ja*
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Har tatt av sengetøy, støvsuga soverommet, satt over en vaskemaskin, ungene har ryddet i boksene med sko så nå står det flere poser klare til å bli tatt på loftet. Støvsuga hele ene etasjen har jeg gjort også. Er klar for å ordne litt på vaskerommet, der ser det litt bomba ut. Ikke av skittentøy, men soveposer, pensko, telt og annet som bare har blitt slengt inn etter bruk. På tide å få tingene på plass igjen. Skikkelig møkkavær ute idag, så litt deilig at jeg har fått ryddegiven over meg. Og enda deiligere at det ene barnet har det også, slik at vi gjør det sammen. Hun andre har fått besøk, så slipper mas fra hun også. Anonymous poster hash: 4f3c5...768
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Har ikke delt noe på facebook, men det pleier jeg ikke gjøre heller, går mange og ofte måneder mellom hver gang jeg poster noe der... Ganske kjedelig søndag her i huset, øse pøse regn ute så alle er inne. Har puslet litt puslespill med ungene, brettet sammen fire maskiner med rent tøy som har hopet seg opp, ryddet litt overfladisk og vasket en maskin med tøy. Det er omtrent det. Men nå skal i vi i bursdag da, det blir stas Anonymous poster hash: 3d87d...7d5
☆☆☆ Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Vile blitt ein fin status: "Stod opp alt for tidlig, prøvde forgjeves å bruke TV som barnevakt, åt brødskiver, leikte med lisja, la meg att etter nokre timar, stod opp att".
Tarssan Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Måket verandaen! Fader altså, ble så sliten at det svimlet for meg. Må virkelig ta meg sammen å komme meg i bedre form. I morgen. På mandag
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg var i Galveston å surfet igår (klokka er bare syv her i USA). På kvelden var jeg på shopping og kjøpte meg ny drakt til jobben, sko fra Christian Louboutin og veske fra Michael Kors. Har ikke delt på facebook og kommer heller ikke til å gjøre det. Anonymous poster hash: 01faa...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå