Gå til innhold

Erfaringer med bruk av Wild Yam - bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Jeg har for for første gang prøvd å bruke Wild Yam. Jeg begynte med de etter eggløsning slik som anbefalt.Tok 4-6 tbl/dg, over ca 1 ukes tid.Har den site uken bare tatt 2 tbl./dg Jeg skulle hatt mensen enten 26.10 eller 27.10 den har fortsatt ikke kommet. Jeg har svært ømme og tunge bryster, aldri vært borti verre.De er faktisk smertefulle. Har også hatt brekninger og noen ganger vært kvalm. Jeg testet positivt på eggløsningstest den 11og 12 oktober. Tok en graviditetstest den 18.10 som var negativ. Det jeg lurer på er om wild yam kan utsette menstruasjon og gi graviditetssymptomer? Noen med erfaringer? :huh:

Anonymous poster hash: bcb50...6dd

Fortsetter under...

Graviditetstest bare 6 dager etter el hørtes litt kort ut da. Må ofte vente 10-14 dager. Eller skrev du bare feil?

Anonymous poster hash: 3e68b...908

.

Så nå at du skulle hatt mensen nå, og ikke 18. Men har du tatt ny test nå da?

Hei, ja er klar over at det er tidlig  nyssgjerrigheten tok litt overhånd bare :) Sist mens var 26.09, jeg ventet på mensen hele uken da jeg har hatt mye mensmurringer. Er redd disse symptomene desverre er bivirkninger på wild yam. Tar selvfølgelig en ny test om ikke mensen kommer innen noen dager!

Ja tenker jeg er ca 16 dpo nå, tror dette må ha noe med wild yam å gjøre. Ekstremt ømme pupper, uren hud, murringer og stølhetsfølelse i magen, kan ikke stemme med at jeg er gravdid. Enkelte dager har jeg blitt kvalm og hatt brekninger, rødme i huden og hetetoktstfølelse..Disse symptomene kommer ikke så tidlig i graviditeten vel?

Annonse

Joda noen av symptomene kan det. Hadde tatt en test i morgen jeg! Du får oppdatere oss:-)

Ja om ikke "besøket" kommer de neste to dagene blir det en test til :P Kommer en oppdatering om jeg er i lykkelige omstendigheter :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...