Gå til innhold

Gåten Ragnarokk, hvilken alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken alder passer denne filmen for?

Anonymous poster hash: 84e40...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 11 års grense på den, men så vidt jeg forsto var det bare så vidt det gikk gjennom, det var egentlig meningen det skulle være 15-års grense på den.

Min 12-åring som er en tøff gutt liker litt barske filmer og han likte denne filmen veldig godt, men han sa han holdt på å tisse på seg noen ganger og at det absolutt ikke var noen film for de som er under 11 år. Vi har derfor valgt å ikke la 9-åringen vår se den, ihvertfall ikke før den kommer på DVD.

Har hørt flere si det samme, at den er altfor skummel for barn under 11 år, og faktisk for mange 11 åringer også. 

Anonymous poster hash: 0be62...321
Skrevet

Det er jo 11 års aldersgrense, og da kan man ta med 7 åringer ifølge med voksne sånn etter loven.

Men den er skikkelig skummel. Jeg hadde med to 9 åringer, og de digget den og syntes den var helt topp og ike for skummel. "Det er jo bare film"

Men man må se ungen litt an. Er barnet lettskremt så går man ikke på den filmen.

Anonymous poster hash: ff311...5ee
Skrevet

Jeg har sett den og synes personlig at det er for skummelt for ti elleveåringer. Fra 12-13 ville jeg ment er mer passelig. Men er selvfølgelig individuelt hvor lettskremt unger er da ;)

Skrevet

Om ungene tør se "Pirates of the Carribean" filmene (de siste) så går denne filmen greit også.

JEG synes den var kjempeskummel, men de to 9 åringene jeg hadde med meg storkoste seg. Dt er veldig individuelt.

Skrevet

Jeg har sett den og synes 11 års grense er helt feil på denne filmen. Var flere foreldre med unger i 9-11 års aldern som reiste seg og gikk når vi såg den. Hadde aldri tatt med unger under 11 ihvertfall.

Skrevet

Min 10 åring var på kino med en kompis og så den. Han synes den var kjempe bra. Han er ikke av den lettskremte typen. Han digger når det er litt skummelt og elsker å bli skremt. (hans ord).

Når det er sagt så takler han dårlig triste filmer, som bambi osv: ;) 

Skrevet

Har en datter på 9 som elsker Harry Potter og Ringenes Herre. Vil hun da tåle å se denne?

Anonymous poster hash: 84e40...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...