Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hva bruker du ca på mat pr mnd? Jeg tenker at en skal spise sunt og variert, men ikke flotte seg i hverdagen.. Lure sparetips tas imot med takk:) Anonymous poster hash: eec76...18d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er alene med en på 3 år. Bruker vel ca 4000 i mnd på matbudsjettet. Dette inkluderer helgesnop og husholdningsartikler. Har ingen sparetips, men skulle gjerne fått noen selv. Eneste jeg gjør er å storhandel en gang i uka. Sjelden innom butikken ellers. Anonymous poster hash: acfb8...484
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 kutt opp brød i porsjonspakker slik at du kan ta opp fra frysen det dere trenger og dermed slipper å kaste.. del opp all mat i porsjoner hvis du kjøper stort- feks, stor pk med koteletter.. Lag mye middag og frys, lager du kjøttkaker av en kjøttdeig så er det til to middager, bare husk å frys det. handle en gang per uke, planlegg middager, få oversikt over det du har i skap og frysen. Bruker 4000 i mnd- 2V og 2B inkludert kattemat, såper og oppvaskmidler Anonymous poster hash: df7d4...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå