Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Tror kanskje jeg har fått det. Anonymous poster hash: 86c8e...907
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Veldig vondt å amme, så tårene spretter faktisk, samtidig som jeg har hatt rundt 40 i feber og vært skikkelig skikkelig syk. Anonymous poster hash: 9dab0...5ae
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Sinnsykt vondt å amme, spreng, steinhardt og kokvarmt bryst, feber og generellt ubehag. Anonymous poster hash: 26050...435
skjotta Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Det oppleves sikkert forskjellig fra person til person, men når jeg hadde det var det ikke mulig å "tro at man kanskje har det" Det var utrolig vondt, brystet var hardt og hovent og amming var umulig. Jeg hadde over 40 i feber og følte meg bare utrolig syk. Dette var under en uke etter fødsel og jeg ville heller føde igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har feber,verker i hele kroppen og veldig vond i brystene. Ikke steinharde bryster. Babyen er kun én uke,og jeg har ikke fått til amming.Så har pumpa og gitt på flaske og igår begynte jeg med brystskjold. Har vært mye frustrasjon og tårer pga dette. Misfornøyd baby og stresset mamma. Kjenner at jeg bare har lyst å gi opp nå og gå over på mme Et nederlag,men jeg er helt utkjørt av dette ammestyret nå. Førstemann var helt lik og jeg stresset i 2 mnd før han endelig tok pupp. Lovet meg selv at jeg ikke skulle stresse med dette hvis jeg fikk en lik baby neste gang,det ødela mye av den første tiden. Men her sitter jeg igjen da. Hi Anonymous poster hash: 86c8e...907
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Vet ikke om det var brystbetennelse, men da mitt barn ble født hadde jeg en infeksjon. Fikk det påvist etter to uker ca. Fram til da føltes det som om noen dro piggtråd gjennom brystene mine hver gang ungen sugde. Var virkelig, virkelig ille. Jeg hadde aldri feber, steinharde bryst og alt det andre. Og begge brystene mine var like ille. Men ille var det. Fossgråt hver gang jeg ammet og klarte det kun ved hjelp av pusteøvelser. Det at ene brystvorten min ble delt i to av ammingen kjente jeg nesten ikke, så har høy smerteterskel. Etter antibiotikakur var alt greit. Ikke vondt i det hele tatt. Anonymous poster hash: f8550...d54
Jippipippi Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Som om noen har knust til deg i brystet/brystene. Det var første symptom, då kom feber, smerte i forbindelse med amming osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå