Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Leste akkurat gjennom innlegget av hun som er 168 høy og 80 kilo, og strever med matinntaket. Jeg er 156 og veide meg sist før sommeren. Var da 78 kilo. Regner med det ligger på ca det samme nå, men frister ikke å gå på vekta. Jeg er ganske kraftig bygget og har aldri vært tynn. Før jeg fikk barn var jeg ca 62 kilo på det jevne, trente 4-5 ganger i uka og var kjempesprek! Allikevel ville vel mange sagt at jeg var overvektig allerede da........ Nå har jeg tre barn fra 4- 12 år. Mannen reiser mye i jobben og jeg er derfor alene en del. Jeg jobber, ordner hus, logistikk, leker og er aktiv sammen med barna. Vi går mye i fjellet i helger og ferier. Føler ikke at vekta hemmer meg i det hele tatt! Formen er grei selv om jeg sjelden finner tid og rom for trening lenger. Er opplagt og i godt humør om jeg sørger for å få nok søvn ( er litt treig om kvelden.......). Får ofte sjokk når jeg ser bilder av meg selv, da ser jeg at jeg er ganske stor. For jeg FØLER meg ikke sånn...... Følte meg ofte større da jeg var mindre, om dere skjønner.... Tror tre graviditeter og det kroppen har gjennomgått pga det har gjort noe med måten jeg ser på meg selv? Anonymous poster hash: 317f2...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå