Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først fikk jeg vite at jeg måtte sende søknad 2 mnd før perm begynner, men på NAV sine sider så står det 4-6 uker før .. Så da ha jeg ikke så dårlig tid : ) når sendte dere inn ?

Jeg har fullt ut det skjema, sender med terminbekreftelse fra legen, tre lønnslipper og så søker jeg jobben om permisjon, da oversendes all info om min inntekt til NAV fra jobbene personalavdeling.. Har jeg glemt noe da ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091973-s%C3%B8ke-om-foreldrepenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte vel inn i uke 30 Er i uke 34 nå og ikke hørt noe enda.. Men er jo enda 3 uker til perm så hører vel noe snart :)

Du har nok fått med deg alt HH80 :) jeg sendte ikke lønnslipper, kun inntektsopplysningskkjema fra arbeidsgiver og de har ikke spurt om noe mer.

Annonse

Jeg sendte inn for et par uker siden. Fikk brev i posten for et par dager siden om at de hadde mottatt søknaden min og at jeg ville få svar innen 2 måneder. Håper ikke de bruker så lang tid, for det betyr vel at jeg da ikke får penger med en gang jeg går ut i permisjon?

Jeg sendte inn for et par uker siden. Fikk brev i posten for et par dager siden om at de hadde mottatt søknaden min og at jeg ville få svar innen 2 måneder. Håper ikke de bruker så lang tid, for det betyr vel at jeg da ikke får penger med en gang jeg går ut i permisjon?

Det er forskjellig behandlingstid fra kontor til kontor. Hører du til oslo så har de f.eks 10 uker behandlingstid. Kan nok være lokalkontoret ditt har så lang behandlingstid og da ville jeg vært forberedt på at det kan ta tid :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...