Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Har en blid og fornøyd baby på 7 mnd, aldri reagert på noe av matvarer. I morges skulle vi bytte bæsjebleie og da oppdaget jeg en masse blankt slim i bleia. Virker ikke som han har vondt i magen eller noe, noen formeninger? Anonymous poster hash: bc771...42c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Vår hadde det av og til når h*n var på den alderen. Har nok slitt en del med magen, men verken vi eller legen fant ut hva det var. Om det kommer blod i tillegg hadde jeg nok dratt til legen, men ellers tror jeg det går bra Anonymous poster hash: 023d3...c4d
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Virus forårsaker oftest slim i bleia. Er han snørrete eller noe? Endret 27. oktober 2013 av Myrsnipa1♂&snart2♀
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Vi har også opplevd dette da barnet var mindre. "Der er slikt som kan skje" sa helsesøster. Dersom babyen din er i fin form ellers, og det ikke er blod i avføringen, ville jeg ikke bekymret meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå