Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Den siste tiden har 2-åringen hatt en ganske vond lukt fra underlivet. Det lukter møkkete egentlig. Det forsvant litt så tenkte ikke mer over det. Istad, etter vi hadde vært i dusjen, kjente jeg lukta ganske sterkt når jeg skulle tørke henne. Noen som vet hva det kan være? Hun var ganske rød en periode, men dette gikk over med bleiesalve. Hun er ikke sår eller klør eller noe slikt Anonymous poster hash: 2c789...4f0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jenta mi luktet vondt når hun hadde urinveisinfeksjon. Hun hadde ingen andre symptomer. Anonymous poster hash: 90e5c...99e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Det er ikke bare at hun må bli vaset da? Jeg merker og en lukt fra barnet mitt hvis det har blitt slurvet med tørkingen feks. I tillegg til at de kan jo forskjellig tilstand på avføringen. Hvis det er like før de må bæsje eller like etterpå så kanskje det lukter mer. Anonymous poster hash: 86259...7e7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Urinveisinfeksjon. Dra å få sjekket urinen med en gang. Ellers så er det litt vanlig at det lukter litt gammelt tiss , altså urin, er vanskelig å få vasket skikkelig inni der syntes jeg , er noen ganger det stinker av jenta mi , da går vi jo å skyller skikkelig , blir bedre da , men syntes det ofte lukter , å jeg er veldig nøye med å vaske der , med vann bare. Anonymous poster hash: fb9f3...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå