Gå til innhold

Jeg herved fordømmer klokkestilling til vintertid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 2 smådjevler som morgenterrorister er det å stille klokken til vintertid et sant helvete(veldig klar over at det egentlige er "normal" tid) Men for oss blir det nå en kamp i flere mnd å få de til å sove lengre enn 6. Uansett leggetid våkner de nå 0430 (sommertid 0530 som selv det er tidlig) så av erfaring blir det kamp på 1,5 timer i stedet for en halvtime, hver forbanna dag frem til jul... Så om hun SP berta ordner med permanent sommertid skal jeg sende henne en diger bukett med blomster! For vi har sommertidbarn, som heller vil ha lysere ettermiddager enn lysere morgener som allikevel hjelper bare en mnd tid det er stupmørkt allikevel.

Et rungende JA til permanent sommerstid!!!

Anonymous poster hash: f7e59...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, bare tull det her

Anonymous poster hash: 100da...42a

Skrevet

Hos oss er det helt omvendt. Vi er b-mennesker både store og små og elsker det når vi går over på vintertid. Da blir ungene mye lettere å få i seng i åtte tiden og lettere å få opp om morgenen :-). Eneste grunnen til at jeg er oppe nå, er katta...

Skrevet

Samme her! Vi forskjøv lur til begge våre i går, og la de mer enn 1 time senere enn normalt.. Og selv om dagen vanligvis starter kl 06 med minste, startet den i dag altså kl 04.30. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...