Gå til innhold

Hva ville dere gått for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere valgt dør med 3 firkanter eller helt uten noe?

Anonymous poster hash: 4ac48...35d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det står mellom 3 eller ingenting, ville jeg tatt ingenting... Synes det holder med 2 firkanter på ytterdøren. 3 blir en for mye....

Anonymous poster hash: 88d14...3f4
Skrevet

Er dør inne. Sorry. Skrev ikke det.

Skrevet

Hvor skal du ha døren? Innvendig liker jeg godt 3-speils dører.

Er det snakk om ytterdør ville jeg valgt glatt, kanskje med ett lite vindu.

Skrevet

Det er bade dør, men blir jo samme dører ellers i leiligheten når jeg skifter de ut etter hver. Hva er 3-speils dør?

Skrevet

Hvor skal du ha døren? Innvendig liker jeg godt 3-speils dører.

Er det snakk om ytterdør ville jeg valgt glatt, kanskje med ett lite vindu.

Ser at det er dør med 3 firkanter. :)

Skrevet

http://www.byggmax.com/no-no/byggevarer/dorer-vinduer/innerdorer/innerdor-hvitmalt/110080/hvit-villa-80x210#Product_information

Ja med tre firkanter:) Jeg ville helt klart valgt samme dør til alle rom. 3-speils funker fint til bad også:) Bare husk at det kan være forskjellige leverandører på de forskjellige butikkene, om du skal kjøpe i flere omganger. Kan fort være små forskjeller. Bauhaus og monter feks har sweadoor, mens byggmax har anben leverandør. Verdt å tenke på om du skal ha likt overalt;) Holdt på å bomme der selv nå når vi akkurat har skifta alle dører selv:p

Skrevet

http://www.byggmax.com/no-no/byggevarer/dorer-vinduer/innerdorer/innerdor-hvitmalt/110080/hvit-villa-80x210#Product_information

Ja med tre firkanter:) Jeg ville helt klart valgt samme dør til alle rom. 3-speils funker fint til bad også :) Bare husk at det kan være forskjellige leverandører på de forskjellige butikkene, om du skal kjøpe i flere omganger. Kan fort være små forskjeller. Bauhaus og monter feks har sweadoor, mens byggmax har anben leverandør. Verdt å tenke på om du skal ha likt overalt;) Holdt på å bomme der selv nå når vi akkurat har skifta alle dører selv:p

Takk for tips. Ja, ville ha samme dør over alt når jeg skifter dører på sikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...