Gå til innhold

Drahjelp for forbrenninga.. Coffee zero eller chili slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Googler og leser, men ikke lett å finne noen som uttaler seg som faktisk har prøvd. Skulle tatt av 10-15 kg og trenger litt drahjelp og noe som kan dempe sult og søtsuget litt..

Anonymous poster hash: 2177e...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig og realistisk, så tror jeg ikke noe av det fungerer. Hadde det gjort det, ville det ha solgt som ild i tørt gress.

Og leger ville ha anbefalt det.

Jeg er i samme situasjon som deg. Vil gå ned endel kg.

Jeg har begynnt på grete roede. Håper det vil hjelpe meg! Har gått ned 5-600 gram hver uke i 3 uker nå. Går sakte men sikkert nedover. Jeg anbefaler å telle kcal. Jeg skal ligge på 1800 kcal hver dag. Det er mye mat når man spiser sunt.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 11c2b...e71

Skrevet

Takk for svar :). Joda, jeg er nok litt enig. At det finnes noen mirakelkur gjør det nok ikke. Men noen mener jo de har fått litt drahjelp av disse produktene.. Bare skulle ønske det var flere erfaringer ute på nett, det er lite og finne. Kanskje fordi alle de som det ikke har fungert for ikke har skrevet noe? ;) Jeg gikk ned veldig mange kilo for noen år siden. Det er de siste 10-15kg som har vist seg umulig å få av, og den største tålmodigheten har jeg heller ikke ;). Jeg går ned litt og så rett opp igjen ;).

HI

Anonymous poster hash: 2177e...bfd

Skrevet

jeg bruker 30 days. vet ikke om det hjelper, men det hjelper meg å huske å spise sunt og ikke for mye. føler jeg må skjerpe meg mer når jeg tar de. har vel gått ned ca 2 kilo på 2 uker

Anonymous poster hash: 948b6...93d
Skrevet

Det skal hjelpe å drikke grønn te, spis sterk mat eller piff opp vanlige retter med chili. Hold deg aktiv igjennom dagen, støvsuging av gulv er en god øvelse du kan gjøre hver dag. Om du har trapper i eller rett utenfor hjemmet ditt kan du gå ekstra mye i disse. Mellommåltider med nøtter og grønnsaker.

http://www.side2.no/helse/article3598031.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...