Gå til innhold

Når ordne med sprinkelseng og diverse møbler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en mann som ordner slikt mens jeg er på sykehuset. Stellebordet står fremme allerede, men det er fordi vi har en på 1 år og 9 mnd :) 

Men du kan jo bare ta det frem og montere det, det skal jo ta plass snart uansett. Men kanskje lurt å ikke legge klart sengetøy sånn at det blir mye støv i det før det brukes :) 

er ikke det fin tid å starte på..?

herregud jeg har ikke ordnet noe og er 35 + 0. INGENTING er klart, ikke en sokk en gang :-O Mannen "står fast" på jobbreise og blir 2-3 uker til. Imens er jeg hjemme med 2 små, gård, dyr og studier. Får ikke ordnet noe før han kommer hjem heller. P-A-N-I-K-K-!!!! 

Anonymous poster hash: 38c8e...fa8

Sprinkelseng, stellebord og lekegrind står oppe her hos meg. Er 30+2 og det har stått oppe i ca 2-3 uker. Men stellebord og lekegrind kom på plass så tidlig pga jeg hadde søstera mi her på besøk i 2 uker med tvillinger på 8 uker :) men greit å få det opp også. Bli vant med den ekstra plassen det tar ;) men de fleste begynner vel i uke 35 ---->>>

Sprinkelsengen og vogga har stått ferdig oppredd i flere uker allerede, og jeg er bare 34+5. Har lagt laken over begge delene slik at det ikke skal støve ned. Stellebordet står på barnerommet, har ikke båret det ned på badet enda, og har også igjen å fylle det opp med diverse saker og ting. Vogna står oppslått på barnerommet med lammeskinnet klart. 

Annonse

Monter!!monter!monter!!haha..jeg ville montert alt og gjort klart alt;-)holder på med det selv+vaske alt av klær osv;-)

Hilsen hun som fikk 8uker før tiden sist,og ønsker å unngå kaos denne gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...