Gå til innhold

Erfaringer med Pergo- bivirkninger??

Anbefalte innlegg

Føler jeg får noen helt ville og nesten ukontrollbare humørsvingninger. Blir rasende, på grensen til mannevond, for å å bli sår og trist og sutrete, før jeg er i himmelen igjen!!

Utruli slitsomt og frustrerende, og stakkars mannen da, han går jo på nåler!

Anonymous poster hash: 11726...a77

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091874-erfaringer-med-pergo-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bare første kuren jeg reagerte litt på, den andre merket jeg ikke noe, og ble gravid :) var tvillinger, men bare en igjen nå. Enkel eller dobbel kur?

Dobbel, 50 mg x2/ dag. Herregud, føler meg som et vandrende fukushima, klar til å eksplodere når som helst. Selvfølgelig mulig at styret med prøving, tester, babylaging, prøving og alt det der gjør sitt- men har liksom vært ganske flink til å takle stress før. Kjenner ikke meg selv igjen, nesten skremmende...

Var bare første kuren jeg reagerte litt på, den andre merket jeg ikke noe, og ble gravid :) var tvillinger, men bare en igjen nå. Enkel eller dobbel kur?

Dobbel, 50 mg x2/ dag. Herregud, føler meg som et vandrende fukushima, klar til å eksplodere når som helst. Selvfølgelig mulig at styret med prøving, tester, babylaging, prøving og alt det der gjør sitt- men har liksom vært ganske flink til å takle stress før. Kjenner ikke meg selv igjen, nesten skremmende...

Var det jeg tok og... Ja, er jo alt stresset rundt som kanskje hjelper til og... Tok den kuren i mai og juli, da hadde vi prøvd siden mars i fjord, er jo en påkjenning når ønske er så inderlig og... Håpe spira deres sitter på denna runden da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...