Gå til innhold

Hvor bråkete er dine unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to gutter som er to og fire år. Det er lyd i dem, bevares, men de holder som regel et normalt akseptabelt lydnivå når de er inne. Gutteleker med biler og slikt krever jo ofte litt "lyd", men totalt sett vil jeg si de er rolige gutter,

Men vi har to vennepar som også hsr gutter. Og de er altså så ufattelig støyete! De skriker og hoier og har ikke begrep om innestemme. Dessuten klarer de ikke lukke dører uten å smelle med dem. Påbesøk hos oss har jeg gått så langt som å ta dem for meg og vist dem fysisk hvordan man bruker et dørhåndtak. Mødrene bare ler når jeg gjør det.

Har nå blitt bedt med på ferie med dem, i samme feriehus. Hyggelige folk som jeg gjerne er sammen med men fjorten dager i hus med de bråkete ungene vet jeg ikke om jeg orker.

Er det normalt at unger får lov å bråke så til de grader hjemme?

Anonymous poster hash: b6992...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vi synes det er nok, sier vi ifra! 

Anonymous poster hash: 2559b...f65
Skrevet

Har også to gutter , på 3 og 6 år,og de er veldig rolige gutter sånn jevnt over.selvsagt går det ei kule varmt noen ganger,men de leker fint sammen med duplo,lego, biler etc. de rydder når jeg spør de om det,de går på badet når vi spør de om det og de er greie og veloppdragne gutter.

Jeg hadde blitt gal om guttene mine hadde bråka sånn hjemme,det hadde jeg slått hardt ned på. vi er tross alt flere i familien som også skal leve her og ha det bra.

jeg vet ikke om jeg hadde orka 14 dagers ferie med slike unger jeg,iallefall ikke som slik oppførsel er normalen og foreldrene ikke bryr seg om det.

Anonymous poster hash: 8eaef...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...