Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #26 Skrevet 26. oktober 2013 På nattevakt på sykehuset. Jeg spl på vakt, han turnuslege. Kom tilfeldig innom før han skulle legge seg for å høre om vi hadde noen spørsmål. Han gikk aldri og la seg den natta.... Anonymous poster hash: feb1d...001 Haha, yeah right !! Anonymous poster hash: dea29...c97
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #27 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg var innlagt på ungdomsinstitusjon og hadde fått permisjon for å reise på besøk til venninnen min, som på den tiden hadde et kort forhold til mannen min. Møtte ham gjennom henne, og det var sterk tiltrekning fra første blikk for oss begge. Han kom inn i livet mitt ved en ren tilfeldighet da jeg trengte det som mest, og siden det har han stått ved min side og vært min trygghet og bestevenn. I årene etterpå var vi mye av og på av diverse årsaker, men jeg har aldri vært i tvil om at han er min rette, vi har bare hatt en litt humpete vei. Nå venter vi vårt andre barn sammen og har det bedre enn noensinne, og jeg er virkelig superforelsket i ham! Vi hadde forresten sex en av de aller første gangene vi møttes, fordi jeg var dritings og kåt og hoppet regelrett bare på ham, så joda, det blir kjærestemateriale av oss tøser også. ;-) Anonymous poster hash: 30b8f...76f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #28 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg var innlagt på ungdomsinstitusjon og hadde fått permisjon for å reise på besøk til venninnen min, som på den tiden hadde et kort forhold til mannen min. Møtte ham gjennom henne, og det var sterk tiltrekning fra første blikk for oss begge. Han kom inn i livet mitt ved en ren tilfeldighet da jeg trengte det som mest, og siden det har han stått ved min side og vært min trygghet og bestevenn. I årene etterpå var vi mye av og på av diverse årsaker, men jeg har aldri vært i tvil om at han er min rette, vi har bare hatt en litt humpete vei. Nå venter vi vårt andre barn sammen og har det bedre enn noensinne, og jeg er virkelig superforelsket i ham! Vi hadde forresten sex en av de aller første gangene vi møttes, fordi jeg var dritings og kåt og hoppet regelrett bare på ham, så joda, det blir kjærestemateriale av oss tøser også. ;-) Anonymous poster hash: 30b8f...76f Ikke noe som heter å være innlagt på ungdomsinstutisjon... Man er ikke en pasient da skjønner du. Mistenker at du forsøker å stjele noen andre sin historie her...nemlig min bror og hans kones historie. Enhver person som har bodd på en ungdomsinstutisjon vet at det ikke heter å være innlagt, man er ikke syk. Man bor der, det er ens hjem på lik linje med en person som bor i et "vanlig " hjem. Skriv heller din egen historie neste gang. !! Anonymous poster hash: dea29...c97
Gjest lykkeliggift Skrevet 28. oktober 2013 #29 Skrevet 28. oktober 2013 Traff mannen på Internett gitt :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #30 Skrevet 28. oktober 2013 Det begynte som det jeg trodde var en ONS, men jeg ble værende til langt utpå kvelden dagen etter og siden da har det vært oss to. Anonymous poster hash: 8e53e...748
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #31 Skrevet 28. oktober 2013 .. Da jeg ble sammen med min ex så valgte jeg han av trygghet. En ordentlig mann da, men var jo aldri forelsket i han.., men valgte han fordi jeg følte at jeg trengte den tryggheten han gav meg.... Anonymous poster hash: dfd13...32c Akkurat sånn var det for meg også, med barnas far som jeg hadde vært sammen med i ni år. Derfor var det veldig lett å skjønne at mannen jeg traff for et år siden var den rette. Allerede første daten gikk kjempebra, og vi hadde mye kontakt hele tiden mellom datene. Vi var begge hele tiden tydelige på at vi trivdes i hverandres selskap og at vi følte en trygghet med hverandre. Jeg har aldri noensinne opplevd at det er så deilig å ligge inntil noen, og jeg har hatt mer sex det siste året, enn de ni forrige sammenlagt. Alt har bare gått så strålende med kjæresten nå. Det føles bare rett og slett fullstendig riktig. På alle måter og hele tiden. Vi møttes på sukker, og han var den første daten jeg gikk på. Vi hadde en kjempegod tone allerede fra første mld på sukker, men jeg gikk inn i det med en tanke på at "det er morsomt å prøve seg på en date da, jeg har jo egentlig aldri datet før". Så var det altså full klaff Anonymous poster hash: c1f42...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå