Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Barnet mitt er fødti februar 2011. Hun og et annet barn ble flyttet over til storbarnsbasen dette året. Det er fortsatt en del andre barn født i 2011 som fortsatt går på småbarn. Vi fikk bare beskjed på sluttten av forige barnehageår at de hadde hatt møte og diskutert hvilke barn som var best utrustet til å gå over da de skulle flytte to barn. De mente da at mitt barn ville klare den overgangen greit. Da vi startet etter sommeren var det plutselig veldig vanskelig å levere henne. Hun gråt og var veldig lei seg, men fikk beakjed om at hun roet seg rask. Nå går det heldigvis bedre, og hun ser ut til å like seg og finne sin plass. De andre barna på hennes alder kommer ikke over på hennes avdelig før etter sommeren. Det jeg lurer på er: Vil det gagne henne mest eller hindre henne at hun ble flyttet så tidlig? Merker veldig godt at hun strekker seg veldig for å klare det samme som de andre barna på avdelingen. Men er det heldig å hele tiden måtte strekke seg? Anonymous poster hash: 6c65c...55e
Jenny251210 Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Datteren min er født i des 10, og ble flyttet på storbarn i juni. Tidlig! men har gått fint, de flyttet henne sammen 4-5 andre venner av henne. Men jeg vet hun savner ped leder fra småbarn. men tror hun hadde kjedet seg der nå. Hun er veldig tidlig ute og voksen for alderen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Mitt barn er også født i 2010 og ble som eneste barn fra det kullet flyttet over på storbarnsavdeling i høst. Har gått over all forventning. Var litt trått i starten, men så gikk det jeg til. Hun leker veldig fint med de andre på avdelingen og er på nivå med 4 og 5 åringene. Snakk med ped.leder / styrer ang. dette og så kommer dere sikkert frem til en løsning som er god for barnet. Anonymous poster hash: 5846b...2d0
Serepta Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Min sønn er født i januar, og ble flyttet tidlig til stor avd. Det var utelukkende positivt for han. Mye bedre å strekke seg etter de som er litt eldre enn han enn å være eldst blandt de bittesmå.
Meg med tre små prinsesser Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Tusen takk for alle svar:-) Det er det jeg håper på, at det skal være positivt for henne. Hun ligger godt ann i forhold til motorikk og språk. Var vel derfor jeg var litt bekymret også. Siden hun faktisk allerede er tidlig ute med mye. Vil ikke at hun skal føle seg presset til å være enda tidligere ute enn hun allerede er. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå