Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 I know, det er tidlig.. Men jeg er en planleggingsfreak.. Har aldri hatt norgesferie så gleder meg max! :-) Vi kjører fra Trondheim 1 juli og skal være på norgesferie i tre uker. Sett for meg stoppene som dette med et par dager på hver plass: Lillehammer -hunderfossen, lilleputt Oslo - sentrum, slottet, tusenfryd Sverige - snop? (Barnas ønske etter å hørt om andre vennes ferie) Arendal - Tromøya? Kristiansand - dyreparken Stavanger - kongeparken Bergen - akvariet Hjem til trheim med en natt eller to med pause. Evt Moldejazz hvis det klaffer. Barn fra 4-12 år. Trenger tips, noe jeg har 'oversett' som jeg ikke vet finnes eller noe vi burde se? Anonymous poster hash: df866...5f4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Her kommer noen tips til stavanger området: De flotte jærstrendene ( jo lenger sør for stavanger jo bedre!), Prekestolen, gamle stavanger. Har faktisk ikke vært i Kongeparken siden russetreffet, men skal være bra hører jeg! Spesielt med tanke på alderen på ungene dine Anonymous poster hash: 6a89b...dd1
Nettie+jentungen Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Oslo: teknisk museum! Hvis det er åpent da
Solfaktor Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Baroniet og Steinparken i Rosendal :-)
soleia Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Bergen: fløybana eller evt Ulriksbana. VilVite senteret om det er dårleg ver.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Hvor mye vil en sånn tur koste? :-) Anonymous poster hash: cc401...198
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Takk for tips! Pris? Kvalmende mye når vi er 2 voksne og 4 barn Anslår ca 1000 kr pr natt minimum. Har familie i Bergen så der blir vi litt ekstra og sover gratis. Regner med overnatting, bensin, mat, parker osv blir +/- 40 000,- Samme som årets 3 ukers sydentur endte på.. Anonymous poster hash: df866...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå