Gå til innhold

Tilgi Utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser slike tråder så merker jeg at det MÅ være noe galt med meg. Eller forholdet vårt. For jeg tenker liksom "er det sååå farlig, da?" Om det skulle vise seg at mannen har klart å lure seg til å være utro med en annen nå, så betyr det jo at jeg ikke engang har merket at noe har vært på gang. Hvis han hadde hatt en dame på si, men dumpet henne og valgt å fortsette forholdet med meg ville jeg følt meg nesten smigret. Jeg tror til og med jeg kunne funnet på å syntes det var spennende og prøvd å overtale han til å ta henne med hjem... Vi har pratet om det før.

Guuud, forholdet vårt er virkelig kjedelig, merker jeg!

Det som kunne gjort meg skikkelig forbanna er om han hadde droppet tid sammen med barna sine for å snike seg ut sammen med ei anna dame!

Anonymous poster hash: d26b8...00d

Ja, det MÅ nok det :P

Anonymous poster hash: 5a003...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par jeg kjenner, der var mannen utro gjennom lang tid med en kollega som også var gift på sin kant.

De valgte etter hvert å ta den lange veien og prøve å finne tilbake til hverandre. Hadde hatt et typisk forhold, veldig forelskede til å begynne med, fikk barn, hverdagen tok dem, barna begynte å blir større og alt ble rutine. Så fikk altså han muligheten og var utro over lang tid med denne kollegaen.

Men, de jobbet mye med det, var bunn ærlige med hverandre ift hvordan forholdet deres var, hva som fungerte, hva som ikke fungerte, hva de savnet hos den andre, hva som skulle til for å finne tilbake til hverandre osv. osv. De hadde det beintøft i lang tid!

Men, de kom seg gjennom det, og forelsket seg faktisk i hverandre igjen, og siden har det hatt et godt forhold. De anerkjenner ulikhetene og gir hverandre rom, men samtidig er de veldig mye mer opptatt av å være sammen, ha felles interesser, være oppmerksom på hverandre osv.

Veldig koselig å se dem gå hånd i hånd nå, mange år etter hans utroskap ble avsluttet :)

Anonymous poster hash: c0f3e...f6a
Skrevet

Når jeg leser slike tråder så merker jeg at det MÅ være noe galt med meg. Eller forholdet vårt. For jeg tenker liksom "er det sååå farlig, da?" Om det skulle vise seg at mannen har klart å lure seg til å være utro med en annen nå, så betyr det jo at jeg ikke engang har merket at noe har vært på gang. Hvis han hadde hatt en dame på si, men dumpet henne og valgt å fortsette forholdet med meg ville jeg følt meg nesten smigret. Jeg tror til og med jeg kunne funnet på å syntes det var spennende og prøvd å overtale han til å ta henne med hjem... Vi har pratet om det før.

Guuud, forholdet vårt er virkelig kjedelig, merker jeg!

Det som kunne gjort meg skikkelig forbanna er om han hadde droppet tid sammen med barna sine for å snike seg ut sammen med ei anna dame!

Anonymous poster hash: d26b8...00d

Hva hvis du merker at mannen har vært utro med at du har fått en kjønnssykdom?

Anonymous poster hash: cafe6...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...