Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg trodde jeg var 7 uker på vei da jeg skulle inn til en ultralyd, men da fant de ut at jeg var nesten 9 uker(!!).. Jeg skjønner at eggløsning kan komme litt uregelmessig, men jeg og samboer hadde kun sex de dagene vi trodde eggløsning var akkurat den perioden der, og vi hadde ikke sex i det hele tatt den uken jeg isåfall måtte blitt befrukta (da var samboer borte). Men når jeg sammenligner UL bilder fra forrige svangerskap, så ser jeg jo tydelig selv også, at embryoet MÅ være større enn 7 uker.. How is that possible?? Er det noen som helst slags mulighet for at embryoet er litt lite av vekst og at jeg egentlig ble gravid en måned før enn jeg trodde? Blir meget forvirra kjenner jeg.. Anonymous poster hash: 0921c...21e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 kan du ikke bare stole på ul?og så blir den sikkert forandra igjen til ordinær ul... Anonymous poster hash: b00a4...29c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg hadde gått for menstermin. Men velger du å takke ja til tilbud om ordinær ul så vil helsevesenet bruke den beregningen. Anonymous poster hash: ba5ee...1ad
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Det er jo også sånn at et befruktet egg kan ligge i "dvale" i opptil 2 uker før det fester seg. Så det kan jo ha skjedd kanskje?At du ble gravid ved eggløsning før den du selv tror, men så har egget ventet 2 uker på å feste seg:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 En ul sier jo ingenting om befruktelsen men gir en angivelse av hvor stort fosteret er sammenlignet med snittet av "alle" forstere og når det forventes født. Man kan ikke benytte målngen til å gå "baklengs" for å finne når man ble befruktet for alle fosterer vokser i rykk og napp.. Anonymous poster hash: d73f9...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå