Gå til innhold

Gave til kontaktsykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 uker i praksis, er jeg snart tilbake på skolebenken. Jeg har hatt en fantastisk kontaktsykepleier, og ønske derfor å gi en gave til henne. Jeg er desverre ikke så kreativ, så har dere noen forslag til hva jeg kan kjøpe? Damen er nesten 60 år.

Vil ikke gi vin eller blomster.

Skal bake en kake og ta med til hele avdelingen :)

Anonymous poster hash: c2739...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes ut som en god ide å ta med kake til hele avdelingen. Er du kreativ så kan du lage et fint kort til kontaktpleieren din, eller kjøp et fint kort og skriv på selv.

Skrevet

Der forsvant gave linjen på mystisk vis... Ting du kan kjøpe er en god håndjern, alle sykepleiere og hjelpepleiere trenger vel det, god belgisk sjokolade eller annen konfekt. Et par gode myke ullvanter kan også være koselig å få.

Skrevet

Hahaha...jeg dæven.. Autokorrekturen er på bærtur, skulle stå HÅNDKREM!!!!

Skrevet

Hahaha...jeg dæven.. Autokorrekturen er på bærtur, skulle stå HÅNDKREM!!!!

Hahhaha!!!!

Jeg vet at min kollega som nettopp hadde en superflink student fikk en drikkeflaske i gave og hun ble kjempeglad for det, vi drikker mye vann på jobb

Skrevet

Jeg bestilte penn med navn på, finner nettsider med dette. Der jeg hadde praksis var det et evig mas om hvem som stjal alle pennene :P Da hadde hun sin egen penn som ingen kunne stikke av med ;)

Ellers var jo håndjern også et sprekt forslag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...