Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Har veldig lyst til å ha trekant. Mannen er pittelitt på gli, men ikke helt villig. spurte om vi kunne ha med en mann, da svarte han nei. Så sa han at det var helt greit om jeg hadde sex med en dame. Frister litt.. Noen erfaringer? Vil helst ha trekant med mannen og en mann til. Hvordan overtale ham? Ha en flotters lørdag! Anonymous poster hash: a6bff...410
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Om vi skulle hatt det så ville jeg hatt det først med en mann faktisk. Det fordi jeg tror jeg hadde blitt litt sjalu. Anonymous poster hash: b23a0...ac3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Tror mannen din vil ta det som en trussel,siden det er en mann.Det er det jeg fikk vite av min kjære,når jeg spurte om vi kunne ha trekant med ei dame.Hun var redd for att jeg skulle bli glad i henne,og forlate det jeg allerede hadde.Sa att det aldri ville skje,da jeg elsker henne,over alt på denne jord. Anonymous poster hash: 43a49...a22
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Når mannen i utgangspunktet må overtales så tror jeg det er en dårlig ide'. Da hadde jeg vært redd for at forholdet ville blitt ødelagt :-( hvis begge er like "gira" derimot.. Snakker ikke av egen erfaring, hadde ikke klart å sett mannen min holdt på med andre enn meg og tror ikke han hadde klart det. Traff ei dame på byen for litt siden som så hun var bifil og hadde sex med damer og trekant med mannen innimellom . Mannen var med og helt innenforstått med det. De hadde derimot hatt seg med ett vennepar, hvor kameraten var veldig ivrig men vennina hadde fått kalde føtter. Hadde endt med at de hadde hatt trekant og venninen hadde trukket seg, hadde ikkje vært så vellykket, kan du si :-( interesant samtaleemne faktisk ;-) tenkt dere godt om ihvertfall ;-) Anonymous poster hash: f9b2d...8c5
Elsker livet Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror ikke det er sunt uansett. Men skal en i det hele tatt vurdere det mener jeg begge bør ha lyst i utgangspunktet. Syns du skal legge det på is.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå