Gå til innhold

Hva gjør vi feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla.

Jeg er sammen med ei jente,som jeg har vært sammen med ganske lenge,men hatt ett brudd på noen år.Vi er nå kjærester igjen,og har det ganske bra.Det jeg savner,fra tiden før bruddet,er att vi har lite sex.

Vi har pratet om hva vi kunne tenkt oss å gjøre,når vi skal ha sex,men når det kommer til det punktet att vi har sex,så får vi aldri gjort det vi har pratet om.

Vi liker begge litt fetish,som å ha klær på,gjøre det i dusjen,har hatt mye sex i det fri og vi har vært inne på,å bruke restraining.Det er fordi hun liker å ikke ha kontroll.Har foreslått,att vi bruker krem,olje,sjokolade og andre ting til denne stunden,men det blir bare med snakket.

Hvordan bør jeg gå frem,for att vi skal gjøre ting vi begge har lyst til,men ikke klarer å få det ut,når vi har sex?

Håper noen der ute,har noen gode råd å komme med,da jeg savner stundene med min kjære og sexen vi har.Hun sier att hun liker det vi gjør sammen er godt,men jeg hører aldri,om att hun snart kunne tenkt seg dette igjen. :mellow::)

Anonymous poster hash: fc238...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp og kjøp! Overrask henne:)

Anonymous poster hash: d41fc...e10

Skrevet

Løp og kjøp! Overrask henne:)

Anonymous poster hash: d41fc...e10

Har gjort det,og til og med laget til en bukse,hvor jeg har klippet bort glidelåsen,for å kunne bruke den til dette.

Skrevet

Dere må velge å prioritere det, og sette av tid. 

Ikke vente at det skjer på magisk vis av seg selv. ;) 

Skrevet

Dere må velge å prioritere det, og sette av tid. 

Ikke vente at det skjer på magisk vis av seg selv ;)

Får ta en prat med henne,slik att vi får satt av tid til dette.Vi har begge interessen for det,så burde ikke være umulig å sette av tid.

Hun har mer erfaring enn meg,når det gjelder dette.Tror du dette kan være en ulempe?

Skrevet

sikkert lurt. :) sånne ting blir jo gjerne noe som kommer i tillegg til vanlig sex liksom.. mer som en hobby, kan en kanskje si, siden en faktisk må planlegge litt, ha utstyret i orden etc. tenker jeg da. 

nei, jeg tror ikke at det trenger å være noen ulempe... man har det erfaringen man har. og det ser ut som du får litt mer snart. :) 

og jeg tenker... at om man har praktisk erfaring eller ikke, så blir føles det uansett nytt med når en gjør nye ting sammen med en person, for man tar jo hele personligheten sin med inn, liksom,  så må dere begge erfare hvordan du selv, og den andre reagerer på ulike ting.

Og det er det viktigste tror jeg, være lydhør, være ærlig, føl å hvordan du selv opplever det,  se hvordan den andre reagerer og ta det derifra. :) Om du merker at noe er bra, så kjør på, om du merker at noe ikke føles så bra, eller blir mottatt bra, prøv noe annet. 

men jeg vil gi deg et lite tips: ikke overkompenser ,eller prøv å gjøre ting "for å  imponere" eller noe fordi du føler du mangler erfaring, altså, det blir bare flaut. Jeg blir i alle fall kjempeflau når jeg merker at menn gjør slikt. 

Gjør det du føler er naturlig og riktig der og da, og ha det gøy. kos dere. 

:) 

Skrevet

Er du helt sikker på at hun vil, da? Kanskje hun foretrekker å bare snakke om det, men egentlig ikke ønsker å gjennomføre det?

Anonymous poster hash: feb6c...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...