Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har hatt uregelmessige rier siden i går formiddag. Noen ganger så er det 6-11 minutter i mellom hver,men så roer det seg et par timer. Fra ca 18-0300 i går/natt var riene mer eller mindre regelmessige, for så å plutselig roe seg. Jeg gikk egentlig rundt å trodde det var kynnere da jeg har vært vedig plaget med det i det siste, men reagerte på at ryggen "ble med" på smertene denne gangen og ringte derfor føde avdelingen. Fikk da beskjed om at dette mest sannsynlig er rier og måtte bare prøve å sove når jeg kunne. Har våknet vær halvtime i natt med skikkelige smerter, men nå som jeg skulle ringe føden er det selvfølgelig helt rolig..... BLIR GAL!Problemet er det at jeg har planlagt keisersnitt på fredag! Noen som vet om jeg evt kan få flyttet det, til typ i morgen? Eller MÅ fødselen være i gang for at de skal flytte på det? Jeg klarer ikke gå rundt med smerter i en uke, og være redd for at en fødsel skal sette i gang. Vi bruker litt over en time til sykehuset ( selvfølgelig så er bilen på verksted til mandag) så kan fort bli dyrt om vi må styre med taxi frem og tilbake.. Anonymous poster hash: 40ecd...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå