Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Hva tenker dere? Noen med erfaring? Jeg spør kun fordi jeg er nysgjerrig... Og dette er ikke noe vondt ment mot mennesker som kanskje er overvektige! Anonymous poster hash: 694a0...de6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Har vanskelig for å se for meg at en med masse magefett og dårlig kondis er særlig god elsker... Anonymous poster hash: 270a3...83d
Himmel og hav Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre. Øh, men man skal jo gjerne tenne på fyren også... Anonymous poster hash: 270a3...83d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre. Øh, men man skal jo gjerne tenne på fyren også... Anonymous poster hash: 270a3...83d Her var det jo ikke snakk om tenning, men om selve sexen.. En overvektig kan være bedre elsker enn en normalvektig, og normalvektig bedre elsker enn overvektig, alt ligger i holdningen til det seksuelle samkvemmet hos hver enkelt. Om man har mer fett på kroppen, så kan man fortsatt være flinkere til å tilfredsstille, tolke signaler ol i senga, enn en som er normalvektig. Om man ikke tenner på personen, så trenger man jo aldri å vurdere om motparten er god i senga, for det vil ikke ende der uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Mannen min har gått veldig mye ned i vekt, og jeg synes han var en bedre elsker da han var overvektig. Nå virker det som han tror det holder å være slank og deilig og være i form til å kjøre på med inn-ut. Før anstrengte han seg mer, pluss at han måtte ta pauser og ta det litt roligere, noe jeg liker bedre. Nå er det jeg som er overvektig, og jeg var nok bedre før. Jeg har veldig mye dårligere kondis enn han hadde, og jeg orker ikke å ha sex så ofte eller holde på så lenge som før. I tillegg så hemmer det meg litt at jeg har dårlig selvtillit fordi jeg er feit og stygg. Konklusjon: Det er individuelt. Anonymous poster hash: b36f0...0c1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Æsj nei! Anonymous poster hash: c65ed...1f3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror det har (nesten) ALT med selvtillit å gjøre og lite med vekt :-) er du overvekig og føler deg sexy selv og ovenfor partneren tror jeg du har ett mye bedre sexliv!!! Er du derimot superslank, men med dårlig selvbilde og er usikker så..... Anonymous poster hash: e97dd...cdd
magica fra tryll Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Like god???? Det er nok ikke sånn at slanke mennesker automatisk er gode elskere...hehe Tror vel de kan være både like gode, bedre og dårligere. Det har nok ikke noe med vekta å gjøre, men hvilket forhold man har til egen og andres kropp bl.a.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 Mannen min er deilig rund. Tenner på han så det holder! Han er i tillegg en fantastisk elsker. Jeg har vært heldig sånn ;-) Anonymous poster hash: 12854...08a
Himmel og hav Skrevet 26. oktober 2013 #11 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre. Øh, men man skal jo gjerne tenne på fyren også... Anonymous poster hash: 270a3...83d Om du tenner på fyren ligger hos deg. Han kan være en god eller dårlig elsker, helt uavhengig av om du tenner på han eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 Mannen min som e litt overvektig er en mye bedre elsker enn x'en som var tynn....så i min verden blir svaret på ditt spørsmål: Ja, bedre! Jeg tenner ikke på tynne menn, syns de er knoklete, stygge og lite mandige. Anonymous poster hash: 6f1b9...6f5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre. Øh, men man skal jo gjerne tenne på fyren også... Anonymous poster hash: 270a3...83d Eh, hva folk tenner på er da helt individuelt. Jeg tenner på menn med litt å ta i. Snakker ikke om sykelig overvekt selvfølgelig, men mannen min er f.eks 185 høy og veier 110 kg, og det synes jeg er perfekt. Dessuten er han den beste elskeren jeg noen gang har hatt (av 18). :-) Anonymous poster hash: 10fa8...193
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 En kamerat sa en gang til meg at det beste ligget han noen gang hadde hatt var med ei som var litt plus size. Hun hadde hatt en seksuell selvtillit som visstnok var veldig sexy. Han mente selvtillit var det aller viktigste for å være god i senga. Anonymous poster hash: c71d3...b9a
drømmens håp Skrevet 26. oktober 2013 #15 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har god erfaring med min mann som er noe overvektig ja, i forhold til en som er helt normalvektig. Har ingenting og klage på...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kunne aldri tent på en overvektig mann, og tenker at mye flesk på for eksempel magen vil være til hinder for en del "stunt". Jeg snakker her om direkte smellfete mennesker, ikke om de som ikke nødvendigvis er topptrente eller kanskje har et par kilo for mye. Anonymous poster hash: 8cbd4...d71
tustemor Skrevet 26. oktober 2013 #17 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre.[/quot Word !!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #18 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre. Øh, men man skal jo gjerne tenne på fyren også... Anonymous poster hash: 270a3...83d Eh, hva folk tenner på er da helt individuelt. Jeg tenner på menn med litt å ta i. Snakker ikke om sykelig overvekt selvfølgelig, men mannen min er f.eks 185 høy og veier 110 kg, og det synes jeg er perfekt. Dessuten er han den beste elskeren jeg noen gang har hatt (av 18). :-) Anonymous poster hash: 10fa8...193 Din mann er jo ikke bare litt lubben. Han lider av fedme. Han er 20 kilo overvektig! Anonymous poster hash: 04a6e...18c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #19 Skrevet 26. oktober 2013 haha. Dette må jo være dagens kleineste innlegg. Virkelig? Er det noen som tror at det å være en god elsker eller ikke avgjør om du er tykk eller tynn? Jeg er selv normalt slank, og var mye usikker på meg selv før i yngre dager og derfor sikkert litt "kjedelig" i sengen? Det handler jo om trygghet på seg selv, EVNEN til å tilfredsstille og glede sin partner, ikke hva tallet på vekten står på. Anonymous poster hash: ffe2b...e45
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. oktober 2013 #20 Skrevet 26. oktober 2013 Evnen til å være en god elsker sitter vel ikke i sixpacken eller faller med økende fettmengde. Ihvertfall ikke slik jeg definerer en god elsker. For meg er en god elsker en som ønsker å tilfredsstille partneren sin, og som vet hva som skal til og er god til å tolke signaler. Det har ingenting med vekt å gjøre.Øh, men man skal jo gjerne tenne på fyren også... Anonymous poster hash: 270a3...83d Eh, hva folk tenner på er da helt individuelt. Jeg tenner på menn med litt å ta i. Snakker ikke om sykelig overvekt selvfølgelig, men mannen min er f.eks 185 høy og veier 110 kg, og det synes jeg er perfekt. Dessuten er han den beste elskeren jeg noen gang har hatt (av 18). :-) Anonymous poster hash: 10fa8...193 Din mann er jo ikke bare litt lubben. Han lider av fedme. Han er 20 kilo overvektig! Anonymous poster hash: 04a6e...18c Herregud, hva vet vel du om det?? 20 kg overvektig om man regner ut bmi'en kanskje, men det betyr ikke at han lider av fedme allikevel.... For det sier null og niks om muskelmasse osv, og det skriver hun ingen ting om....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #21 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er overvektig og jeg er skamgod i senga Altså, man må ha selvtillitt og kunne tilfredsstille partneren sin for å være god i senga. Har selv hatt min andel av gode og dårlige elskere og jeg har hatt flere av de tynne/trente som ikke var noe tess fordi de ikke ville tilfredsstille selv eller trodde sex handlet om inn- og ut-metoden.. Man kan være dårlig i senga (eller god) uansett om man er overvektig eller ei. Vekta har liten rolle med mindre man er såpass stor at bevegeligheten er lik 0.. Anonymous poster hash: eb5ee...558
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #22 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kan ikke se for meg en mann med "ølvom" som klarer å penetrere noe særlig (ikke dypt i hvert fall). Magen må da stå i veien?? Særlig om begge partene er litt overvektige... Men, det som definerer en god elsker er vel ikke egentlig sexen. Det er jo mannen. Om han berører og kjærtegner deg der du ønsker, at han klarer å tolke lyder og uttrykk... At DERE BEGGE gjør disse tingene. En god elsker trenger vel ofte en god elsker for å faktisk være god, mener jeg Jeg ville i hvert fall blitt en dårlig elsker om mannen stimulerte navlen min og trodde det var klitoris. Jeg ville blitt uengasjert og lite lysten = dårlig elsker. Jeg synes det handler om å finne kjemien. Å finne rytmen sammen. Mannen min er en god elsker for meg, men ikke sikkert han ville vært det for en annen kvinne. Selvtillit har også mye å si. Anonymous poster hash: 37b99...7b3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #23 Skrevet 29. oktober 2013 Har vanskelig for å se for meg at en med masse magefett og dårlig kondis er særlig god elsker... Anonymous poster hash: 270a3...83d Hehe, dårlig kondis... Anonymous poster hash: 694a0...de6
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. oktober 2013 #24 Skrevet 29. oktober 2013 Tenker det handler om selvtillit og samspillet som er mellom de to menneskene som utfører samleiet. Dersom dette hadde vært målbart og ovennevnte var optimalt hos både en normalvektig og en som var veldig overvektig, så vil jeg vil si at jeg hadde fortrukket å være normalvektig. Med tanke på mobilitet spesiellt. Hadde ikke sett like grasiøst ut dersom kjæresten slang meg i veggen og kalte meg en dritt med 100 kg ekstra på kroppen!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #25 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er overvektig, men ingen dundre, og mannen min er normal/kraftig mannemann. Er vel 98 kilo, og 185 cm. Han er vanvittig god i sengen, han har også veid 75 kilo, var like god da, og veid 110 kilo, og like god da og:) Selv var jeg slank før og usikker på meg selv og kroppen min. Med årene blir man bedre kjent med sin seksualitet og sin egen kropp og får masse erfaring. Her kan jeg få manne til å komme om han er inni meg uten å så mye som å bevege meg, kun bruke indre muskulatur. Det hadde jeg aldri klart som 20 åring:) Tror heller ikke de ekstra 15 kiloene gjør meg dårligere stilt, så lenge man elsker hverandre og tenner på hverandre, så tror jeg det ikke har noe å si, med mindre man er sykelig stor og puster og peser som en hval og må ta pause etter 10 ganger inn og ut:) Anonymous poster hash: a5ce8...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå