Gå til innhold

Pos clearblue eggløsningstest...

Anbefalte innlegg

Hei

På torsdag kveld testet jeg negativ med clearblue eggløsningstest, fredag morgen testet jeg positivt, og rakk en runde før mannen skulle på jobb. I dag tidlig testet jeg igjen og den var negativ. Betyr det at jeg har El i dag? Og holdt det med sengekosen i går? Synes det gikk ganske fort fra pos til negativ test. Trodde man hadde et par dager på seg før El :-/

Anonymous poster hash: 44fdb...731

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091707-pos-clearblue-eggl%C3%B8sningstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at eggløsningen skjer når du får negativ test igjen. Så da måå du jo ha en sjanse.

Her var testen positiv kl 15 i går, og neg kl 9 i dag. Så d var ikke mye vi rakk. Vet lkke om d kan hjelpe å slenge inn en bonusrunde i dag?

Nå har jeg rett og slett lest bruksanvisningen. Det må da være det beste :P

"De 2 mest fruktbare dagene starter når Clearblue Digital Eggløsningstest påviser LH-stigning. Hvis du har samleie innenfor de neste 48 timene, øker altså muligheten for å bli gravid. "

"Det er ikke nødvendig å fortsette testingen denne menstrasjonssyklusen" 

Så da har du jo kjempe sjanse:) Du har hatt sex på det beste tidspunktet. Du er jo fruktbar den dagen testen viser negativt også.. Jeg har lest noen sier "Når du får positiv test kan det allerede være forsent". Det har jeg INGEN tro på.. 

Anonymous poster hash: 5fe8b...114

Annonse

Åhhh nå ble jeg litt glad:)) 4 dpo i dag, synes disse dagene går såååå sakte! Har hatt ekstrem hodepine siden i går, går ofte på do og er slapp. Det er vel kanskje litt tidlig å merke noe? Men jeg får krysse fingrene på at det satt:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...