Gå til innhold

Funker dåpsdress til flere anlendinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på å kjøpe den her til veslegutt:

http://www.bambina.no/produkt/dapsklar-mm/dapsdresser/dapsdress-mathias

Han skal ha navneseremoni/fest om noen uker. Så har oldemoren hans 75-årslag om en måned, kan han bruke den da også? I tillegg tenker jeg at han kan ha den på julaften, samt på familiefotografering som vi har i midten av desember.. Eller hva tror dere? Vil ikke kjøpe noe så dyrt for èn gangs bruk... Men mange har jo ikke engang hørt om dåpsdress så blir vel som pentøy for de fleste?

Takker for alle svar :)

Anonymous poster hash: bbcd1...92b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke den passer til noe annet. Tror ikke jeg likte den i det hele tatt. Kjøp heller en fin festdrakt. Da har dere penklær som passer alle anledningene :)

Anonymous poster hash: 8abf5...640

Skrevet

Jeg synes ikke den passer til noe annet. Tror ikke jeg likte den i det hele tatt. Kjøp heller en fin festdrakt. Da har dere penklær som passer alle anledningene :)

Anonymous poster hash: 8abf5...640

Tusen takk for innspill :-) Ja kanskje en festdrakt blir finere?

HI

Anonymous poster hash: bbcd1...92b

Skrevet

Ville absolutt heller gått for en festdrakt. Evt en matrosdress. Da kan den brukes i flere anledninger. Vi hadde festdrakt etter dåpsseremonien til snuppa vår :) den brukte hun også på 17.mai og i konfirmasjon.

Skrevet

Ville heller kjøpt ein dress som ikkje er heilt kvit, for den der ser veldig dåpsaktig ut. Eldste vår fekk ein "dress" der vest og bukse hang saman, og med ein kvit "skjorte"body inni var den fin til slike høve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...