Gå til innhold

Alle sier til meg at nr 3 bare sklir ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens her inne sier dere nr 3 er en luring? 

Håper denne luringen kommer snart! under 2 uker til termin og jeg er mektig lei! 

Anonymous poster hash: 0312f...c3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 3 sklei ut ja! Til tross for at hun var en del større enn sine søsken. Gikk 1,5 time fra vi ankom sykehuset til hun var ute. Ingen luring, men en rasking! Måtte ikke sy heller, løypa var godt oppkjørt! :P

Anonymous poster hash: 3b967...460

Skrevet

Du skal bare være evig takknemlig for at du kan få barn du!

Nok av damer som ikke kan få barn,å som blir provosert av folk som deg som klager på at du er gravid!

Anonymous poster hash: f9426...a80
Skrevet

Nr 3 var en luring, ja! Helt annerledes fødsel enn de to første, og dessverre mye, mye tøffere og langvarig.

Anonymous poster hash: d24a2...0a9

Skrevet

Nok av damer som ikke kan få barn,å som blir provosert av folk som deg som klager på at du er gravid!

Ha ha, har du drikki, eller???? Den skyllebøtta fortjente ikke HI.

Anonymous poster hash: d24a2...0a9

Skrevet

Det at nr. 3 er en luring, kan bety at hva som helst kan skje, og det blir gjerne litt annerledes enn de forrige fødslene. Kan godt sies at nr. 3 var en luring her i alle fall, var sikker på at han kom til å bli født før termin, men han kom ikke før 5 dager etter termin, fødselen var heller ikke helt som de andre..

Skrevet

?? Og du sier aldri at du er sulten heller da?? Mtp alle de sultne barna i verden, mener jeg..

Anonymous poster hash: 58a76...185

Skrevet

haha som nødutgangen på et fly åpner døren seg og en oppblåsbar sklie fyker ut, det samme gjør ungen :-p ohhh i wish! ;) 

Anonymous poster hash: 0e1eb...0a6
Skrevet

Du skal bare være evig takknemlig for at du kan få barn du!Nok av damer som ikke kan få barn,å som blir provosert av folk som deg som klager på at du er gravid! Anonymous poster hash: f9426...a80

Å jeg blir provosert av slike som deg som vil at verden kun skal dreie seg om din barnløshet! Ja det er trist at mange sliter med å bli gravide, men det betyr da ikke at man ikke har lov å være lei på slutten??!! Det betyr heller ikke at man ikke er takknemlig for livet i magen! Siste innspurt er utrolig slitsom!

Anonymous poster hash: 2bf7e...300

Skrevet (endret)

Min nr 3 var ingen luring, men hu var veldig kjapp, under 2 timer fra første rie og kun de siste 45 min som var vonde :) Hu var riktignok den eneste jeg måtte gå på overtid med (7 dager), de to andre kom henholdsvis på termin og 1 mnd før :) Masse lykke til med fødsel når det skjer :)

Og ja, hu omtrent bare sklei ut selv om hun var den største av barna ;)

Endret av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Skrevet

Og likevel klager til og med de som har slitt i mange år for å bli gravid på slutten av svangerskapet. Vi er laget for å bli lei mot slutten av graviditeten.

Anonymous poster hash: e2211...acf

Skrevet

Han lurte oss med å komme fire uker før tida. Men fødselen var ekstremt lett. To press og ut var han.

Anonymous poster hash: 240aa...7a7

Skrevet

Jaha?

Anonymous poster hash: ff796...7e5

Skrevet

Sklei ikke ut her, men jeg bruker oppimot et døgn på fødslene mine :)  Det at man sier nummer 3 er en luring er fordi det kan virke som fødselen er igang, men så stopper det opp :) 

Lykke til så mye :)

Skrevet

Min fødsel nr. 2 var den enkleste, nr. 3 var det verste. Spent nå på nr. 4, hvordan det blir :) Vi er nok forskjellige alle sammen. Lykke til!

Anonymous poster hash: 81bbc...97a
Skrevet

Ingen av mine 6 har "bare sklidd ut".....dessverre;)

Skrevet

Å hold smella!

Vis meg den høygravide som ikke er lei og gleder seg til svangerskapet er overstått.

Det går an å ha to tanker i hodet på en gang, vet du.

Skrevet

Hvis du har så store problemer med at andre er gravide er kansje ikke dette forumet for deg?

Jeg vet veldig godt selv hvor vondt det er å ikke kunne bli gravid, men selvom jeg sliter så kan jeg ikke la vær å glede meg over andres graviditet, ei heller være sint og frekk mot de.

Anonymous poster hash: 59d8d...0cb

Skrevet

blir så jævlig forbanna på sånne som deg. Må da for faen kunne si at man er lei av ventetiden når man går hele 2 uker på overtid. dette er kanskje ikke rett forum for deg..så pell deg heller inn på kranglesiden der du hører hjemme...herregud....hu klaga jo ikke for at hu var gravid... skaff deg et liv. bruker du tiden din på å ligge i senga med en mann istedetfor å sitte her inne å kjefte så kanskje det blir unge på deg en gang å.. hvis du ikke kan få barn så forstår jeg ikke hvorfor du deltar på slike forum.unskyld meg hvis det var litt for mye, men klarer ikke dy meg jeg asså.

til du som opprettet denne tråden..det her lurer jeg på å : ))..

Anonymous poster hash: a9050...e07
Skrevet

Nr 3 kom som en rakett hos meg. Heldigvis hadde jeg lagt meg ned, for jordmor rakk ikke å ta henne i mot, men hun landet trygt og godt i senga. Måtte ikke sy ett sting :-)

Anonymous poster hash: 52ac6...a1b

Skrevet

Nei, han sklei ikke ut. Var rimelig lik fødsel som nr 2 :)

Anonymous poster hash: 17e21...2fd

Skrevet

nr 1 kom sent og holdt på lenge

nr 2 kom raskt og effetktivt

nr 3 måtte settes i gang

Anonymous poster hash: f7025...15e
Skrevet

Fødsel nr en og to var harde og vanskelige, langdryge og barna satt fast og måtte bruke vakuum, og de fikk startproblemer. Men gikk bra.

Fødsel nr tre gikk kjapt, og ingen problemer :):)

Anonymous poster hash: e756e...4ea

Skrevet

Håper virkelig ikke at jeg må settes i gang da. Håper fødselen blir lik nr 2 :)

Det må da være lov å si at man er lei her inne? Tror de fleste hadde blitt lei å være nesten invalid pga bekkenløsning og ikke få sove pga store smerter om natten?

Jeg trodde ikke bekkenløsning kunne være så vondt...

HI

Anonymous poster hash: 0312f...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...